pruillipje

A

Anoniem

Guest
 ik zat van de week met senna op het balkon en toen kwam er een ambulance met loeiende sirenes voorbij. toen keek senna me zo heel zielig aan en begon toen heel zielig te huilen, en vanmiddag stonden we voor onze voordeur en toen kwam de srv wagen aanrijden en die toeterde 3 keer heel hard. weer precies hetzelfde. hij keek me echt zo aan van mama help dat vind ik eng....   zoo zielig, maar ik vond het stiekem toch ook wel heel lief....

liefs marijke

Oooh, dan smelt je toch!
Suze doet dat ook, echt zo'n halve maanmondje krijgt ze dan. Vooral als haar papa weer eens onverwacht knetterhard niest  

Het is een lief gezicht maar tegelijk ook zielig als ze zo schrikkerig zijn!!
Hier gebeurt het ook dagelijks, maar aan papa 's nies is ze nu gewend ook dat die heel hard snuit in een zakdoek,hihi!!!!

hoi,
ah zielig he. joany is bang voor de stofzuiger blender enz dan kijkt ze eerst heel erg zielig en ineens begint ze te krijsen en stopt pas als ik gestopt ben met het lawaai.
maar als de hond blaft en die blaft ook hard geeft ze geen kik hihi ze wil gewoon niet dat ik stofzuig maar lekker bij haar blijf zitten.

groetjes,
marike

Oh jaaaa, schattig zeg.   Heb het hier nog niet ontdekt. Quinn is nergens bang voor volgens mij. Die kijkt vaak zo stowicijns (schrijf ik dat zo goed). Zo van Niks doet me wat. Net zijn papa... hahahaha.

Toch wel schattig, he!
Ik heb een echt pruillipje voor het eerst gezien toen we bij de fotograaf waren voor pasfoto's. Die (grote, enge vreemde!) man probeerde zijn aandacht te trekken en hij keek mij zielig aan, mondhoekjes naar beneden, lipjes trillend en de oogjes liepen vol met traantjes... Zo'n "mooie" heb ik daarna nooit meer gezien, maar hij neigt er wel toe als vreemden te dichtbij komen.

groetjes, Karin

Ha, ha, wat schattig! Jarno wordt nergens warm of koud van geloof ik. Als hij gezellig licht te kletsen en te kraaien in de box en ik doe de stofzuiger aan, gaat hij gewoon iets harder kraaien!
Laatst waren we in de stad en kwam er een drumband door de straat lopen, vlak voor ons langs met echt van die hele grote trommels (dat voel je gewoon in je buik, dat gedreun!) Jarno zat er heel nieuwschierig naar te kijken en vond het allemaal wel best!
Maar van vreemde mensen boven zich, moet 'ie dan weer niuets hebben!

Lien.

Hier op het moment ook een pruillipje hoor. Ik heb het zelfs de eerste keer gezien toen hij bij mij zat en met zijn gezicht naar me toe en ik zei joepie!! beetje te enthousiast denk ik, want hij ging gelijk pruilen.
Op het moment heb je weinig nodig om danny te laten pruilen.( zal ook wel weer een fase zijn) maar vooral als er hard geluid is ( vanmorgen nog de mobiel van pappa die afging) of als er een vreemde naar hem kijkt.

Ik vind het ook wel een   heel zielig gezichtje hoor, maar ook wel heel aandoenlijk.

groetjes irene

Terug
Bovenaan