Prutoogje!!!!!

Hallo meiden,

Ons dochtertje is nu 4 maanden, en sinds een week heeft ze last van een ontstoken oogje. Naar mijn idee heeft ze er zelf geen last van, maar heeft iemand soms tips waarmee het snel overgaat. In de ochtend zit het vaak helemaal dicht en haal ik het weg met uitgekookt water op een doek. Aan de zijkant van haar oogje word het nu ook helemaal rood, omdat ze veel traant, bestaat daar ook nog iets van een cremetje voor??
Alvast bedankt voor de reactie!!

Groetjes Esther
 
hoi,

Ja dat is vervelend.
Toen mijn dochtertje ongeveer zo oud was had ze er last van.
Ik  gebruikte toen gewoon afgekookt water met een watje en dan van binnen naar buiten wrijven.
Bij mijn dochtertje werkte het en het was weg na een weekje.
Zou dat niet werken zou ik toch als ik jou was met haar langs de huisarts gaan.

Succes.

Groetjes een trotse moeder
 
Uitgekookt water wil idd nog wel eens helpen.
Met een schoon watje van buiten naar de binnenkant van het oogje
schoonmaken. En dat een paar keer per dag.
Het is heel belangrijk dat dit hele gebeuren schoon gebeurd, want
anders heb je er niks aan. Wil dat na een paar dagen nog niet
helpen, kun je via de huiarts een desinfecterende ooggel krijgen.

xx Syrah
 
Hoi,

Bij mijn zoontje hielp uitgekookt water ook niet ik heb de dokter een zalfje gekregen, dat hielp wel goed, maar er zijn ook druppels van die zou ik dan vragen als ik jou was, dat is wat gemakkelijker.

Groetjes Mary jane
 
beste essie,ik ben normaal helemaal niet zo iemand die direct naar de dokter vliegt(voor je kleintje doe je alles he).,maar ik heb voor het ontstoken oogje van mijn zoontje na een paar dagen thuis ook met t gekookte water bezig geweest te zijn,naar de huisarts gebeld.Als je hem of haar nadrukkelijk vertelt dat t oogje echt dicht zit en ontstoken is krijg je van hem/haar oogzalf.Dat kun je in het oogje druppelen en met een paar dagen is het over(wel kuurtje afmaken anders komt t weer terug).Succes ermee.gr.g76  
 
Terug
Bovenaan