prutr prut

ik had vannacht al wat buikpijn,maar dacht aan me obstipatie. Maar nu ben ik net gaan vloeien, voel me dus echt kkkkk dit stomme lichaam laat me echt in de steek. want dit lichaam geeft alleen maar tekens da thet goed zit en dan nu dit.
Het is nog niet veel vloeien maar tcoh wel helder bloed. Miischien innesteling??? Ga zo zh maar eens bellen voor een afspaak maar weer eens. voor de volgende en laaste poging met iui en wil dan ook maar info voor ivf.

dank jullie wel voor de steun.

xxxxxxxxxx
me meisje is me nu aan het troosten dat doet me wel weer goed schrijf dit met tranen enz in me ogen, maar kan niet huilen ivm dat zij me is.
me man weet het nog niet wou het niet weten als het fout ging op zijn werk, omdat hij ook goeie hoop had.

Dit kan ook een vroege miskraam zijn geweest als je overtijd bent geweest....ik adviseer om volgende keer wel te testen, dan weet je het.

Bij mij in maart ben ik ook na 1 dag overtijd gaan testen, positief. Ziekenhuis gebeld en bloed laten prikken, hieruit bleek ik te weinig HCG te hebben....na t weekend ging t toen mis..maar staat wel officieel geregistreerd als mk...

Nu zijn we aan het wachten (3 maanden) op de uitslagen van t chromosomenonderzoek...

Sterke meid, ik weet als geen ander hoe t voelt als je stille hoop had en ineens ben je ongesteld...

gr Yosha

Terug
Bovenaan