ps nog ff dit

A

Anoniem

Guest
nog ff dit me maansteen neem de gekste kleuren aan nu is hij licht smaragdgroen sinds me eisprong er is,normaal is hij licht beige.zou de steen dan toch invloed hebben,wie heeft dit ook meegemaakt.knuf pepe,

Wow, bizar, hij pikt je energie op! Hopelijk geeft hij ook energie terug! Ik heb het nog niet meegemaakt, maar het is wel normaal. Je moet hem wel reinigen af en toe, he, en met volle maan in de vensterbank leggen om op te laden.

Wat doet een maansteen dan precies? Heb die naam al meerdere keren gelezen de laatste weken, vraag me af wat het precies is en doet.

Lieve Pepe,

Hoe is ie???
Goh wat appart met die maansteen. Maar vertel eens, waar heb je die nu precies weg en wat kost dat nou?
Ik heb dus een steen bij "de tuinen" weg, maar volgens mij zijn die anders als die van jou. Ik heb ook geen maansteen, maar iets anders. (weet niet precies wat ik nu heb) ze hadden ook wel maanstenen hangen, die waren wit, maar er stond op dat dat voor ONvruchtbaarheid was.... dus daarom heb ik die toen niet gekocht.
Ben benieuwd.

Liefs Yvette

het bevorderd je vruchtbaarheid en je kan hem online bestellen via www.newageoline.nl en kost met verzenden 8,95......... groetjes pepe.

Pepe, klopt dat adres, want ik krijg hem er niet voor? Ik hoor het nog wel.

Liefs Yvette

je kan ook bij zoekmachine maansteen in type.want daar staat het ook bij.als je er niet uit komt kan ik je ook het voledige adres wel even geven.pepe

Oke, ik ga het proberen. Thanxxx.

Trouwens jij beschreef je manneke laatst, maar dat was niet verkeerd he? Ha ha......
Nou doegie

Terug
Bovenaan