Pseudo-kroep

A

Anoniem

Guest
Hey,

Dean heeft in de nacht van zaterdag op zondag een pseudo-kroep aanval gehad. Lex hoorde wat rare geluiden en ik ben gaan kijken bij Dean. Hij lag te stikken in z'n eigen braaksel. Ik schrok mezelf kapot. Heb hem direct uit bed gehaald en rechtop gehouden. Hij was erg benauwd. Alles zat onder de kots. Wat ben ik blij dat Lex het hoorde zeg. Moet er niet aan denken wat er anders was gebeurt. We hebben Dean schoongemaakt en bij ons op de slaapkamer laten slapen in z'n bedje. Natte handdoeken over de verwarming gelegd om de kamer vochtig te houden.

Het "blaffen" is nu een stuk minder. Z'n eten en drinken blijft ook binnen. Hij is nu  grieperig en heeft koorts. Tot overmaat van ramp is hij ook nog eens gevallen en heeft een dik en gekleurd oog.

Ik heb de afspraak op het cb ook afgebeld. Hij krijgt nu met 15 mnd z'n BMR + MenC.
Hopelijk is hij er snel weer bovenop, arm ventje.

Groetjes,
Nelly.

wat zullen jullie geschrokken zijn!!!
Goed gereageerd zeg!!

beterschap met het manneke..

Esmé mv kay

Hoi
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!   Gelukkig dat jullie wat hoorde, en ook zijn gaan kijken.  
Hopelijk voeld je mannetje zich snel weer helemaal beter.  
Het is ook goed om in de badkamer te gaan staan, met de douche aan, en dan maar stomen.   Mij vertelde ze dat het niet zozeer om de stoom gaat, maar als je daarna de badkamer uitgaat, het verschil van warmte/kou de longen goed open gaan.  

Groetjes Liesbeth.

Jeetje meid, dat is schrikken! De prik gewoon uitstellen hoor! Doe ik met Lyanne ook, bij het cb hier willen ze haar zelfs nog niet eens prikken, omdat dit de gemeenste prikken zijn. Ze moet eerst echt helemaal beter zijn, zeis nu ongeveer 85% beter.

Geef Dean maar een hele dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke

Nou, nog maar een keer het hele verhaal typen! (grrr)

Ons werd toen geadviseerd juist niet in de warme vochtige badkamer te gaan zitten. De keel wordt hier dikker van en dus krijgt het kindje het nog benauwder. Een koude slaapkamer was het advies, en ijsjes eten!
Ik had alleen al in de badkamer gezeten met 'm .....
Echter, de huisarts waar mijn moeder de assistent van is zei juist: "Ze heeft precies goed gehandeld! Niet zozeer om die badkamer, maar ze is als moeder met haar zieke kind aan de slag gegaan. En dat is het allerbelangrijkst voor een ziek kind: Aandacht! En wat je dat doet is dat een stuk minder belangrijk."
Het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt.
Maar gelukkig las ik dat het ergste geblaf alweer voorbij is. Nu nog maar even veel knuffelen en verwennen, dan is ie zo weer beter!
Heel veel beterschap!
Liefs Nelleke

oh my god wat eng.. ik hou de kids nog een paar jaartjes bij mij in bed!
maar serieus.... wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn en Dean zelf ook!! Heel veel beterschap!!

Allememachies zeg, dan schrik je je rot.
Wat heb je goed gehandeld!
Heel veel beterschap van ons gewenst

Jeej, wat zullen jullie geschrokken zijn! Veel beterschap!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan