pseudo menstruatie

<p>Goedemiddag, </p><p>Normaal gesproken zou ik precies vandaag ongesteld moeten worden. ik heb tot op heden helemaal geen last gehad van bloedingen, maar sinds vandaag verlies ik heel soms wat oud bloed, je kan het niet eens druppels noemen zo weinig, maar zijn er meer mensen hiermee bekend? Als ik google kom ik uit om pseudo menstruatie. </p><p>Ik hoor graag tips en of dit kwaad kan? </p><p>Alvast bedankt :) </p><p> </p>

Ik heb iedere maand rond de tijd dat ik ongesteld moet worden een bloeding. Iedere maand word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo, en iedere maand komt er niets uit.  Dr artsen geloven niet in een pseudo menstruatie. Ik zou wel even contact opnemen met je verloskundige.  

Ik heb iedere maand rond de tijd dat ik ongesteld moet worden een bloeding. Iedere maand word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo, en iedere maand komt er niets uit.  Dr artsen geloven niet in een pseudo menstruatie. Ik zou wel even contact opnemen met je verloskundige.  

Ah dank je! Ik heb de gynaecoloog gebeld, die geeft aan het is oud bloed dus niet erg gelukkig. Als het helder rood is en echt gaat vloeien wel, maar maakte me toch ongerust. Nu snap ik wel dat ik toch een beetje dat ongi gevoel had. Hopelijk blijft het hier bij.
Heb jij het dan ook meerdere dagen? 

Ja meestal 3 dagen. Ook helder rood. De 1e maanden zelfs heel veel bloed verloren (alsof er een kraantje open stond) en met stolsels.  Ik ben nu 21 weken zwanger.
Het hoeft dus gelukkig niets te betekenen. 
Wel zijn er 2 uitstrijkjes genomen waar ik nog de uitslag van moet krijgen. Maar ze zeiden dat dat uit voorzorg is en niet omdat ze iets raars gezien hebben.
Succes!
Sorry voor de meerdere berichten, er ging iets niet helemaal goed.

bedankt voor je reactie! Fijn dat bij jou alles goed gaat, geniet maar lekker van je zwangerschap. 
Ik hoop dat het bij mij ook gewoon zo gaat en dat ik volgende week positief nieuws krijg :) 

Terug
Bovenaan