Pseudo-menstruatie???

Hallo allemaal,

ik ben nieuw op de forum maar zat dinsdag en maandag al een beetje mee te kijken en toen zag ik een stukje van iemand die het had over pseudo-menstruatie. Het ging erom dat ze zich heel erg zwanger voelt en toch ongi is geworden, ik dacht dat ik dat stukje zelf geschreven had kunnen hebben. Ben namenlijk net 2,5 dag ongi geweest maar voel me vreselijk zwanger inclusief de kwaaltjes. Gevoelige borsten, af en toe misselijk, pijnscheuten in mn zij of zijkant van mn buik (volgens de verloskundige bandenpijn = mn tweede kindje) en zonu en dan hoofdpijn en moe. Ik heb een test gedaan dinsdag en daar verscheen het beroemde vage horizontale streepje op, nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben en als ik de berichtjes allemaal zo lees ben ik volgens jullie zwanger. Wat moet ik nou, kun je zo graag zwanger willen zijn dat je al die kwaaltjes kan verzinnen? Nee toch! Help!

Jessica
 
Hoi Jessica.. je kan geen streepje hebben zonder HCG in je urine.
Wat je misschien hebt gehad is een hele vroege miskraam waardoor het hormoon toch in je bloed zit.

Hoop dat dat het niet is en je toch zwanger bent.
Zou over een paar dagen gewoon nog es testen.

Succes!

T.H.
 
Hoi Teha,

bedankt voor je reactie maar dit was wel even schrikken want ik ben de opeennalaatste vrijdag van september nog gecuriteerd. Dus ik hoop dat je geen gelijk hebt, dan wordt ik echt wanhopig. Maar als ik zonder HCG geen streepje kan krijgen kan het ook nog positief bekeken worden. Ach ja, het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
 
Hoi Emmamma,

toen jouw vriendin dit had heeft ze toen ook testen gedaan en wat was daar de uitslag van?
Ik ga dinsdag weer testen dan is het weer een week geleden en dan moet het denk ik wel duidelijk zijn.
 
hoi, mijn vriendin heeft nadat ze niet meer ongesteld werd een test gedaan en die was positief. Bij de verloskundige kwam ze er achter dat ze toen al 3 maanden zwanger was, terwijl ze wel de 1e 3 maanden ongesteld geworden is. Dus ze heeft niet eerder getest, omdat ze dacht dat ze niet zwanger zou zijn, omdat ze ongesteld werd.

Succes met het wachten!

Groetjes,

Ingrid
 
Hoi Jessica,
Het zou goed kunnen dat je mijn verhaal bedoeld (vorige week "help telt dit streepje" en "update daan".
ik dacht in eerste instantie dat ik ongi was geworden maar het was anders dan anders. mn temp bleeg ook hoog en ik had en heb zo'n beetje alle kwalen van een vroege zwangerschap die je maar kunt verzinnen.
1 week na NOD op zaterdag getest. voor 10 min een heeeeeeeel vaag streepje, maar mn vriend zag em ook. de test laten liggen want we geloofden het toch niet helemaal en later die dag was het streepje stuk duidelijker maar wel een dun streepje. Op maandag opnieuw getest (alle keren ochtendurine) en weer exact hetzelfde. op dinsdag de dokter de testen laten zien en die was aardig positief erover, vooral omdat ik ook zo gruwelijk moe ben. Op donderdag wilde hij ochtendurine testen. Ik 's ochtends nog een test gedaan (CB) en weer datzelfde vage rotstreepje (dus ook na 6 dagen nog niet duidelijk) en de test bij de HA was zelfs negatief.
Ben nu een week verder, maar wil pas weekend weer testen. als dan nog geen duidelijke streep dan wacht ik gewoon (nou ja, gewoon....) mn nod van deze maand (15 dec) maar af.
nu sinds 3 dagen ineens super veel witverlies, das ook weer helemaal nieuw voor mij en zou ook weer een teken kunnen zijn. Ik voel me dus echt zwanger maar de testen willen niet meewerken.
ik geloof inmiddels niet meer in een streepje is een streepje totdat ik duidelijkheid heb. de negatieve test bij de HA was vorige week zo'n tegenslag, dat wil ik mezelf niet meer aandoen.

dus meid,
I know how you feel...
ik duim ook voor jou.

Liefs,
Danielle
 
Ik ben 15 weken zwanger maar heb een paar dagen bloedverlies,maar geen buikpijn en krampen.  Ik had 18 oktober 2021 een echo gemaakt alles was goed, maar heb nog bloedverlies, waaraan ligt het.  
 
 
 
 
Liefs Ingrid
 
Terug
Bovenaan