<p style="text-align: center;">Hoi hoi, </p><p>Dit is de eerste keer dat ik iets vraag op een forum maar hoop echt dat iemand mij kan helpen.. Ik voel me mega zwanger voor ongeveer 2 maanden maar word wel ongesteld en testen zijn negatief. Dokter heeft ook al een keer getest en ook daarin negatief. Ze hebben vorige week donderdag bloed geprikt maar wilde niet testen op zwangerschap ( leek hun onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn ).</p><p>Mijn menstruatie is verder normaal maar naar mijn idee wel iets minder. Heb ook al gedacht aan een innestelings bloeding maar daar is het te veel voor. Heb gespannen borsten en in korte tijd heel veel gegroeid ( zo snel dat er nu zelfs een paar stretch marks op zitten ) ben mega misselijk de hele dag door en heb super veel kramp in mn onderbuik. Heb ook Rug pijn, hoofdpijn, moe en heb opeens veel meer honger. Maar heb denk ik in die 2 maanden wel 5 testen gedaan en allemaal negatief. Ze hadden me trouwens met het bloedprikken getest op me schildklier maar daar was gelukkig alles goed mee. Ze hadden wel iets andere gevonden namelijk een stofje in mn bloed waardoor mijn melkproductie al een beetje op gang komt. Ik heb op internet gelezen dat er iets bestaat als een pseudo menstruatie? Zou het zoiets kunnen zijn? Is een pseudo menstruatie voor een paar weekjes of maanden of echt de hele zwangerschap? Moest gister van de huisarts een test doen dus heb dat ook gedaan maar ook die was negatief. Maandag belt de huisarts mij om te vragen wat de uitslag van de test was. Als deze negatief was ( wat die dus ook was ) verwijst ze mij door naar een speciale dokter die iets tegen dat melk dat nu uit mijn borst komt te doen. Maar die speciale dokter moest eerst zeker weten dat ik niet zwanger was zei de huisarts. Maar hoe kan ik dat nou zeker weten als de testen negatief blijven en ik wel een grote kans heb op zwangerschap???! </p><p>Ik weet me echt geen raad meer.. </p><p>Kan iemand mijn asjeblieft helpen??</p><p>Gr Nienke </p><p> </p>