pseudokroep?

hallo,

vanaf dag 1 maakt sven al een apart geluid.. het lijkt net alsof zijn longetjes vol zitten. tis net alsof er een kikker in je keel zit en als je dan 1 keer hoes is het weg, alleen hoest hij het niet weg.. het is moeilijk uit te leggen.

mijn zusje had al vanaf baby af aan pseudokroep.. mijn vader vroeg het vorige week aan mij of sven dat soms ook heeft. hij zij hou het in de gaten. ik merk geen verschil met dag 1 hij is 26jan 3maanden oud..
zal ik dan toch maar even naar de dokter gaan of 12 februari advies vragen op cb?

groetjes francisca

Hoi. Ik zou er niet mee blijven lopen denk ik.
Hebben jullie geen telefonisch spreekuur bij de huisarts?
Dan kun je even overleggen of je daarvoor mag komen,of misschien dat de assistente het ook weet. Ik weet niet wat het precies inhoud maar ik zou toch even bellen.
Succes! Groetjes Mikkie

als ik zo rondblader op het net, denk ik niet dat sven pseudokroep heeft.. ik ga wel even naar de dokter omdat het lijkt alsof zijn longetjes vol zitten, maar aan de andere kant: dit geluid maakt hij al vanaf de geboorte en met 5 en halve week is hij bij de arts van het cb geweest en daar hebben ze ook naar zijn longetjes geluisterd en toen was alles goed.
dus waarschijnlijk hoort het gewoon bij hem..

liefs cis

ben vanmiddag naar de ha geweest met sven.. hij denkt dat het misschien weleens astma kan zijn. zit in mijn familie dus je weet maar nooit.

morgen en overmorgen krijgt hij 2x daags een pufje als de pufjes werken dan betekend dat sven astma heeft.. ff afwachten dus.

liefs cis

Terug
Bovenaan