Psych geweest + CB geweest en ze kan zelf gaan staan!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Het was een druk, vermoeiend dagje!!

Vanmorgen bij het cb geweest. Lyanne weegt 8500gr en is 72cm lang. Ze is weer helemaal goedgekeurd en ik kreeg een compliment omdat ik haar nog borstvoeding gaf. 20 juli moeten we weer komen.

Daarna naar de psych geweest. Heb ook over jullie verteld, dat jullie allemaal zulke lieve "vriendinnen" zijn, want zo zie ik jullie toch wel een beetje hoor! Het was een zwaar en vermoeiend uurtje, maar het is er allemaal weer uit!!

Maaaarrr, als opvrolijkertje kreeg ik iets heel moois van Lyanne! Ik was in de keuken eten voor haar aan het koken en hoor haar kreunen en steunen, ik gaan kijken, zie ik dat koppie heel langzaam omhoog komen en mevrouw stond vol trots in de box!! Ze was zo trots, dat ze met d'r billen begon te schudden en begon te gillen. Ik heb me een partij staan janken van trotsheid!! In een week tijd kan ze ineens zo veel meer!!!
Heerlijk gewoon!!

Ben zo verliefd!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hallo,

Heerlijk hè, zo'n trots koppie boven de box uit! Is inderdaad een van de mooiste cadeautjes die je op zo'n moment kan krijgen.

En... we mogen inderdaad best trots zijn dat we nog steeds borstvoeding geven.

Veel sterkte verder en ik hoop dat je meissie je nog vaker verast met zulke knappe acties!

Groetjes Fenneke en Jente

Heerlijk hé van die verrassingen.
Geniet er maar lekker van!

Fijn dat Lyanne weer helemaal goedgekeurd is !!
En ook fijn dat je lekker hebt kunnen praten bij de psych.

En helemaal super dat je meisje is gaan staan !!!
Wat ze allemaal in een korte tijd kunnen leren.
Knap hoor!!

Geniet maar lekker van je meisje.

Liefs Marina.

Ik lees het al,.. Je hebt een vermoeiende maar geweldige dag gehad!!
Geniet maar lekker van je mooie meisje!

Esmé mv Kay

jippie! Ode aan alle trotse mamma's! (en dat zijn er veeeeel)
LiefsNelleke

wat kun je trots zijn op zo'n moment he? ik kan dan ook altijd tranen van geluk krijgen hoor! Sinds gisteren wil Thomas eindelijk lopen aan de handen van ons. En hard gaat ie! eerder deed ie altijd gelijk zijn benen intrekken, zo van: dahaag, loop zelf maar een stukkie....     Dus hier ook weer: tranen zowat en een joepie gevoel!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan