psychisch zwanger??

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Het is weer zover! Volgende week is weer DE dag dat ik testen kan. Na 10 maanden merk ik dat ik steeds meer gespannen raak als die dag weer komt. Zou het dan nu eindelijk wel gelukt zijn?
Ik heb al meerdere keren met zekerheid gedacht dat ik zwanger was. Ik was misselijk, had zere tepels en mijn buik voelde toch echt anders, om vervolgens toch weer gewoon ongesteld te worden.
Echt bizar hoe je jezelf dus blijkbaar voor de gek kunt houden. En nu is het weer zo'n avond... Ik denk dat mijn borsten wat zwaarder voelen, gisteren moest ik spontaan kokhalzen terwijl ik een gekookte ei at, iets wat ik normaal erg lekker vind. Ik slaap slecht, ben verkouden etc etc. En ja, dat kunnen allemaal symptomen kunnen zijn...

Herkend iemand dit?
Ik word er gek van!

ik denk iedereen wel,
mijn cyclus is erg onregelmatig (lees: tussen de 31 en 47 dagen)
dus ook ik wordt overal gek van!
succes met nog even wachten. het zal toch even moeten...

Oooo ja, gebeurd bij mij zo vaak, de wens is groot. maar wij zijn nog niet klaar voor kinderen dus ik ben nog aan de pil en zo. En dan nog zo sterk ervan overtuigt zijn dat ik zwanger ben, dat ik er soms echt ziek van ben. Zeker als ik dan ongesteld word.
Dus herkenbaar, jazeker..
tips, nee niet echt..

Hoi Saar, ook hier heel herkenbaar hoor. Vooral vorige ronde erg veel last van gehad. Ik riep bij elk dingetje meteen tegen manlief dat ik zwanger was. Wat een tegenvaller toen bleek dat het niet zo was.
Ik voelde net als jij allemaal échte' zwangerschapskwaaltjes.
Mijn NOD is nu de 30e en gisteren wist ik zeker dat ik vaker naar het toilet moest. Nu probeer ik te denken dat ik gewoon veel water heb gedronken of dat het met mijn verkoudheid te maken heeft of blaasontsteking of....? We moeten wat toch?
Succes met afwachten en (al helpt het niet echt) denk dat wij er allemaal wel last van hebben.

Ik had dat met de eerste ook hoor. Moet zeggen dat ik uiteindelijk hele andere kwaaltjes had dan de gebruikelijke. En die voel ik nu ook. Maar dan achteraf zeg maar. Had vanmorgen een positieve test, maar nog geen zekerheid. Toen begon ik er over na te denken (en aan mijn man te vragen hahaahah) en zie nu toch wel weer die hele kleine kwaaltjes. Maar misselijk, vreemde buik of dat soort dingen heb ik dus niet. (de vorige keer ook niet gehad)

Hier ook zelfde probleem, ik heb ook elke maand het gevoel ja het is raak en toch weer een grote teleurstelling.. Ik mag deze week testen maar had erg zere tepels en opgezette borsten maar nu zijn me borsten weer mee normaal. Wel moet ik vaak plassen en ben ik nu 2 dagen bijna non stop misselijk en gevoel dat de rode duivels komen heb ik juist weer niet en al die andere keren wel. Ik heb zelf onregelmatige cyclus vorige maand dag 38 dat ik werd. en nu zit ik op dag 30, dus ik test denk ik op dag 36. voor ons is het ronde 4. mja tips heeft niemand denk ik ik denk dat we dat voelen omdat we bewust/onbewust er erg op hopen. en dat je dan ook dingen voelt als je er extra op gaat letten.

succes hopen dat we allebei positief testen,

Liefs

Nou ik sluit mij hier ook helemaal aan hoor. Voor mijn vorige zwangerschap (een jaar over gedaan) elke maand misselijk, zere buik/krampen en zware borsten. En maar niet zwanger. Heb een zeer goede cyclus. En toen ik eenmaal zwanger was, had ik dezelfde kwalen. Ik zat de dag echt te wachten totdat ik ongesteld werd, maar werd het dus eindelijk een keer niet!
En proberen we weer zwanger te worden (vorige maand spiraal eruit) en heb weer dezelfde kwalen: misselijk heel de maand, krampen in buik en zware borsten. Ik wacht wel weer af.
Helaas ook geen tips.

Succes!

Pfff ja herkenbaar! Moet wel zeggen dat ik de eerste 2-3 rondes elke keer zeker wist dat ik zwanger was en nu sta ik er iets nuchterder in merk ik en zijn de kwaaltjes ook minder. Heb het idee dat het bij mij vooral spanning was... Hopelijk bij jou gewoon hele goede voortekenen!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan