psz

Hee hoi,

Ons mannetje is gisterochtend voor het eerst naar de psz geweest. Het sneeuwde dus de heenreis begon al met een feestje, lekker op de slee.

Hij stapte zo het gebouw binnen en liep zo naar binnen, snel de slofjes aan en spelen maar. Hij vond het vanaf minuut 1 geweldig. Ik heb hem een kus gegeven en verteld dat ik weg ging, hij heeft me uitgezwaaid met juf.

Toen ik hem weer op kwam halen was hij nog druk aan het spelen, alleen en helemaal druk in zijn spel. Hij keek niet op of om en toen hij opkeek en me zag was het echt zo van huh wat de jij hier?

Juf vond het een heerlijk mannetje, dat doet je dan weer goed! Hij deed op zijn manier mee. Toen in met de jas en de laarsen aan kwam was het liggen en opstandig zijn, hij vond het nog veels te leuk. Maar toen juf vertelde dat alle kindjes naar huis waren en zij ook naar huis ging, werd de stemming beter.

Hoe vervelend ik de reactie ook vond, ik was er ook wel weer blij mee, hij heeft het naar z'n zin!!! Vrijdagochtend mag hij weer, we zijn er beide blij mee!

Ieder kind is verschillend en ieder ouder ook. Ik denk dat jezelf als ouder het beste aanvoelt wanneer je kind eraan toe is.

Liefs Lientje

Oh wat fijn dat hij het zo leuk heeft!
Dat scheelt een heel stuk om hem daar achter te laten!

2 Maart gaan mijn kids voor het eerst naar het kinderdagverblijf (ben het afgelopen half jaar thuis geweest vanwege zwangerschapsverlof en daarvoor hadden we een gastouder aan huis)
Ik zie er vreselijk tegenop. Ik hoop dat het hier net zo gaat als bij jou!

Liefs Trudi

Lientje wat fijn!
En dat niet mee naar huis willen ken ik, maar uiteindelijk is dat alleen maar goed, hij vind het leuk en voelt zich veilig, wat wil je nog meer!!!
Heel veel plezier vrijdag alvast!

Gr MJ

wat leuk dat je kleine (grote) jongen het zo naar zn zin heeft gehad :D
wat worden ze groot dan opeens he hahaha.

hier voorlopig nog geen creche, komt allemaal nog wel.

liefs, do

wat fijn dat je grote/kleine man het zo leuk heeft gehad

karlijn start 9 maart , dan is ze 5 dagen 2
ben benieuwd hoe zij het gaat vinden
vrees dat t een flinke huilboel word maar hoop dat ze lekker gaat spelen zodat ik met een gerust hart weg kan gaan

groetjes maurilla

vrees dat t een flinke huilboel word maar hoop dat ze lekker gaat spelen zodat ik met een gerust hart weg kan gaan

groetjes maurilla

groetjes maurilla

Hoi ,
wat fijn om te merken dat je zoontje het zo naar z'n zin heeft gehad. Voor jij fijn en voor hem ook.
Hier mogen ze pas vanaf 2 jaar en 4 mnd. naar de PSZ. aangezien het dan zomervakantie is, wordt het pas eind aug/sept. Dat duurt dus nog even.

Terug
Bovenaan