puck a baby

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ervaring met de puck a baby?
Mijn zoonjte trek telkens zijn speen uit zijn mond. Ik stop nu steeds 1 arm onder de deken en zijn andere arm laat ik vrij, zodat hij daar mee zijn knuffel kan vast houden. Daarom twijfel ik ook, want dat kan hij dan niet meer. Maar omdat hij sterker wordt, trekt hij zijn arm onder het dekentje vandaan en trekt dus steeds zijn speen uit de mond!
Wie heeft hier ervaring mee? Ze zijn nogal prijzig, dus ik wil ze niet meteen kopen!
Bedankt!

hoi bla bla

ik heb er geen ervaring mee, maar ook ik ga regelmatig naar boven om de speen in z'n mondje te doen.
wat je misschien wel moet overwegen is dat je zo'n puck a baby ook weer moet afbouwen.
dat is wat ik van mensen die hem gebruiken heb gehoord.
succes ermee
mascha

Hallo !

Ik heb de puck a baby gebruikt toen Jari nog klein was.
De eerste 3 maanden.
Wel heb ik het van de een op de andere dag niet meer aangedaan, en hij sliep gewoon door.
Valt de speen niet gewoon uit als hij hem in heeft, dit gebeurd bij Jari wel.
Maar ik kan me voorstellen, dat als hij hem steeds eruit haalt, je geen zin hebt om hem telkens weer de speen te geven.
Ik weet alleen niet of de puck a baby je daarbij kan helpen.
Wel zijn de armpjes ingepakt, dus hij kan zijn speen niet meer uit zijn mond halen.
Ze zijn inderdaad erg prijzig.
Als je toch zou overwegen om er een aan te schaffen, kijk dan ook eens op marktplaats.
Dat scheelt vaak veel in prijs.
Ik wens je veel suc6!

Liefs Fabiënne

Denk niet dat een puckababy de oplossing is voor jouw probleem eerlijk gezegd.
Wat gebeurd is als je slaapt is dat al je spieren zich ontspannen, zo dus ook de mondspiertjes waarmee kindjes hun speentje vasthouden..............als ze slapen lukt dat dus niet dus val die speen uit. Als je kindje dan even wakker wordt mist hij inenen de speen in zijn mondje............lastig.
Wat ik deed toen maudy nog met speen sliep (EN in de puckababy sliep) is een monddoekje door het ringetje van de speen halen, zo wordt de speen net iets zwaarder en valt hij niet zo snel uit  het mondje.
Misschien het proberen waard.
Vond de puckababy ideaal voor Maudy (en een gewone goede slaapzak is duurder), ze heeft er 3 maanden veel plezier van gehad, nou, wij dan. Dus ja, het is  40 a  50 euro maaar dan heb je wel wat, maar of het de oplossing voor jouw probleem is weet ik niet.

Succes er mee!

Gr. Rimke

Terug
Bovenaan