Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik zou graag de puckababy slaapzak willen bestellen met nijntje erop. Ik kan alleen nergens zien of deze nu zwart is of donkerblauw. Wellicht heeft iemand deze en kan me antwoord geven op mijn vraag. Alvast bedankt!</p>
Hey,
Misschien zit je niet op goed bedoelt advies te wachten maar.. . Vorige week hadden ze op de pukka baby site zelf 20% korting, deze hebben ze regelmatig, als je hem liked op Facebook mis je de acties niet.
Daarnaast is de ( zeebraprint) 4 seizoenen nu 89,95 bij de prenatal bij de mazzeldagen.
Hey,
Misschien zit je niet op goed bedoelt advies te wachten maar.. . Vorige week hadden ze op de pukka baby site zelf 20% korting, deze hebben ze regelmatig, als je hem liked op Facebook mis je de acties niet.
Daarnaast is de ( zeebraprint) 4 seizoenen nu 89,95 bij de prenatal bij de mazzeldagen.