Puckababy 4 seizoenen slaapzak

<p style="text-align: left;">Hallo moeders </p><p>Ik heb een vraagje over de  4 seizoenen slaapzak van Puckababy.  Mijn zoontje slaapt  al die tijd in gebakerd in een puckababy  maar  we zijn nu aan het afbouwen en wil hem vandaag in de slaapzak  van Puckababy proberen.</p><p>Nu heb ik de witte binnen kant klaar liggen voor hem maar mijn vraag is  moet  er nog een lakentje  over  heen? Dit deed ik bij het in  bakeren  wel  dan lag die  lekker strak </p><p> </p><p>Xx</p>

Goedemorgen, persoonlijk vind ik het nog te warm voor de teddy variant. Mijn dochter slaapt nu onder puckababy met mouwen zonder de teddy. Met een lakentje en een dub dekentje. Heb haar nu 2 keer in de teddyzak gehad en daar begon ze in te zweten. Maar ieder kind is uiteraard anders..
Ons meisje slaapt beter in een warme kamer dan in een koude en bij ons is het dan ook 19 a 20 graden op haar kamer. 
Uitproberen is het beste advies wat ik kan geven. 
Liefs 

Wij doen de herfstzak zonder deken, wel met romper met lange mouw eronder. Het is ongeveer 18 graden.
Je hebt op de puckababy site ook een tog waarde schema van de 4 seizoenen slaapzak, daar staan richtlijnen op. Maar een slaapzak is bedoeld om zonder deken te slapen omdat baby's op een gegeven moment vaak het hele bed door rollen. Dus dan zou ik zonder deken doen.

Mijn kindje lag eerst ook ingebakerd. Vervolgens met 5 maanden overstap gemaakt naar puckababy 4 seizoenen en vanaf moment 1 sliep hij heerlijk. Mijn kindje is een koukleum. Die slaapt al vanaf begin oktober in de winterversie. Dekentjes zou ik afraden. Vanaf 6 maanden zijn kindjes ook minder onrustig en aan het maaien als ze slapen.

Terug
Bovenaan