Puckababy mini en nog een deken?

<p>Hoi hoi !</p><p>Ik heb een zoontje van bijna 4 maanden oud en hij slaapt met een puckababy mini om het inbakeren af te bouwen. Nu slaapt hij zo goed als met de armpjes los maar mag hij dan nog in bedje slapen met een dekentje erbij? Hij heeft alleen een romper aan en vind die puckababy nog al dun qua stof. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere. De kamer temperatuur is rond de 19/20 graden.</p><p>Groetjes!</p>

Bij ons slaapt hij met alleen een lakentje erover. Zo is het niet te warm maar wandelt hij niet zijn hele bed door. Samen kom je dan op een TOG waarde van 1 uit wat prima is voor de temperatuur op zijn kamer. 

Ik deed een romper met lange mouwen aan in de mini. Onze dochter slaapt wel met haar armen omhoog dus nooit onder de dekens. En op warmere dagen alleen een lakentje erover. 

Wij gebruiken de Puckababy mini ook in combinatie met een dekentje.
Dochter slaapt met armpjes omhoog, maar merk dat ze met een dekentje om beter slaapt. En als ze het wel te warm heeft, schopt ze de deken zelf af ? 
Ze heeft trouwens romper met korte mouw en pyjama shirtje met lange mouw aan. Geen broekje 

Wij gebruiken de Puckababy mini ook in combinatie met een dekentje.
Dochter slaapt met armpjes omhoog, maar merk dat ze met een dekentje om beter slaapt. En als ze het wel te warm heeft, schopt ze de deken zelf af ? 
Ze heeft trouwens romper met korte mouw en pyjama shirtje met lange mouw aan. Geen broekje 

Terug
Bovenaan