Puckababy mini

Gisteren een Puckababy mini gekocht en net voor de eerste keer gebruikt.
Had het idee dat Gideon de laatste dagen kribbig werd van de Piep waar hij in lag, want hij begon al te gillen voordat het ding dichtgeritst werd.
Vond het ook meer op een rollade gaan lijken, zo strak.

Net erin gelegd en meneer heeft geen kik gegeven en is meteen gaan slapen.
En nu koffie! :)

Ooh heerlijk dat hij meteen in slaap is gevallen.
Ik heb fedde overdag er ook in. Hij heeft wel moeite met inslapen maar daar helpt te stofzuiger wel voor.
Ik vind de puckababy erg handig anders zit hij alleen maar met z'n handen in z'n gezicht. 'S nachts baker ik hem in in doeken dat wil hij overdag absoluut niet maar 's nachts vindt hij het heerlijk.

Hier zeggen wij ook Lang leve de Puckababy!!!
Lise slaapt er overdag heerlijk in en wordt pas wakker als het tijd voor haar voeding. Alleen snachts hoeft ze er van mij niet in omdat dit zonder ook prima gaat.

Ik zweer ook bij de puckababy........
Jorn slaapt er dag en nacht in. Soms overdag niet maar dan merk ik al gauw dat meneer zichzelf wakker maakt. Hij is zo druk met handen en voeten.
De piep past hier nog goed. en ik heb al een mini liggen voor het vervolg :D hij slaapt er heerlijk in! ik ben zo blij met deze uitvinding!

Wij moeten ook om een mini de piep begint ook hier wat krap te worden.
Ik zweer er ook bij maar vind het wel jammer dat ze die dingen zo duur maken......tjee zeg
En ja als het helpt prima natuurlijk maar dan nog.....
Op marktplaats worden er hier in de buurt geen aangeboden wel de piep maar niet de mini dus dat word toch een nieuwe!

Ook ik heb sinds vanmiddag de Puckababy mini in huis en toeval of niet.....Nick viel heeeel snel in slaap, binnen 5-10min wat anders zeker 30 tot 45 minuten kon duren!! Ik hoop dat dit zo blijft en dit dus echt komt door de Puckababy.
Hebben jullie trouwens dan nog wel gewoon een dekentje er over heen?

Terug
Bovenaan