Puckababy teddy, doe ik het goed?

<p class="p1"><span class="s1">Dames,</span></p><p class="p1"><span class="s1">Even wat advies nodig op een onzeker moment. Vandaag ineens heel koud. Voorheen sliep mn meisje (net 9maand)  in de puckababy zomer variant met mouwen en een pyjamaatje aan. Kamer temp rond 19 graden.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Voor deze avond heb ik haar in een romper met lange mouwen in de teddy gedaan. Kamer temp is nu 20 graden. </span></p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Als ik in dr nek voel, voelt ze gewoon warm aan. Niet heet. Is dit zo goed? Of moet ze toch een pyjama broekje aan? Of een fleece pyjama en dan de zomer variant dus zonder de teddy? Ik kan mezelf helemaal gek maken en dan zit ik echt niet lekker. Zucht. Ik hoor graag jullie ervaringen</span></p>

Als ze het lekker warm heeft, prima toch? Volgens de site van de puckababy heb je bij die temperaturen een gemiddelde nodig van 1 tog en daar zit je ruim boven met een romper met lange mouwen en teddyslaapzak. Je weet dat het gezonder is om de slaapkamer niet te verwarmen?

Heej, 
omze dochter van 11 maanden slaapt ook al heel de week in de teddy met romper met lange mouwen. De teddy is toch voor de herfst? Dus leek mij een logische stap nu het ook zonder rond de 0 graden is snachts 

Voor mijn zoontje gebruik ik al twee winterseizoenen de Teddy. Hij gaat altijd met romper in de slaapzak. Ooit tijdens een vakantie in een erg koud vakantiehuisje hebben we hem toch z'n pyjama erbij aangedaan maar toen werd hij na een paar uur huilend wakker, zwetend en met een temperatuur van bijna 40 graden... Daarna nooit meer met extra kleding in de slaapzak gestopt! Je kunt aan het nekje van je baby voelen of ze het koud hebben, maar dat is bij ons bij de Teddy nog nooit voorgekomen.

Voor mijn zoontje gebruik ik al twee winterseizoenen de Teddy. Hij gaat altijd met romper in de slaapzak. Ooit tijdens een vakantie in een erg koud vakantiehuisje hebben we hem toch z'n pyjama erbij aangedaan maar toen werd hij na een paar uur huilend wakker, zwetend en met een temperatuur van bijna 40 graden... Daarna nooit meer met extra kleding in de slaapzak gestopt! Je kunt aan het nekje van je baby voelen of ze het koud hebben, maar dat is bij ons bij de Teddy nog nooit voorgekomen.

Yes ik weet dat het beter is om de kamer niet te verwarmen. Ik had de verwarming een uur voor bed tijd aangedaan en nu is alles uit. 

Ja de teddy is voor de herfst of winter maar tot nu toe nog niet gebruikt.
Nou heel fijn jullie reacties. Bedankt ?

Een paar weken geleden was het 's nachts ook opeens erg koud. Toen heb ik onze zoon in een romper met korte mouwen in de teddy laten slapen. Dat ging prima.
Ik denk altijd, beter te koud dan te warm. Van te koud worden ze sowieso wakker en dan kun je ze een laagje extra aantrekken. 

Terug
Bovenaan