Puckababy

<p>Hey!</p><p> </p><p>Op het moment slaapt mijn dochter van 5 maanden in een puckababy zak vanwegen het onrustig zwaaien met haar armpjes. Ze houd zichzelf zo wakker en haalde de speen uit haar mond.</p><p>Nu ben ik bezig met het afbouwen van het inbakeren. Probeer elke keer 1 arm maar merk dat ze na een uur haar arm alweer boven het dekentje uithaalt er zodra dat gebeurd is ze wakker. Armpje er weer in en dan slaapt ze zo weer in.</p><p>Ik weet niet zo goed hoe ik dit door moet zetten. </p><p>Ook valt ze alleen nog maar bij mij in slaap en bij mijn man. Zodra ik haar moe maar wakker in bed leg is het schreeuwen geblazen. </p><p>Iemand tips? Vind dit namelijk erg lastig!</p><p>Groetjes Susanne </p>
 
Wij zijn afgelopen vrijdag begonnen met afbouwen. Hij is nu 5 maanden en kan draaien vandaar. Eerst idd ook op die manier geprobeerd. Waardeloos. Dus we hebben de vrijdag gekozen zodat we allebei 3 dagen vrij zijn en cold Turkey overgegaan op een slaapzak met lange mouwen. Nu na 3 dagen gaat dit net zo goed als de puckababy. Je moet er dus gewoon even doorheen 
 
Ja het was huilen en daar kun je weinig aan oplossen behalve veel geduld en steeds weer die speen terug geven. Iedere dag was het huilen weer een beetje minder. Daarom hebben we het ook op dagen gedaan dat we samen waren. Zodat je kunt afwisselen. 
 
Wauw hier zelfde verhaal.. mijn zoontje is 4 maanden nu.. draait nog niet dus maar weer in de puckababy. Zelf in slaap vallen lukt ook niet, je omschrijft precies onze situatie.. hoe doe jij dat overdag en als je kindje naar de oppas moet??
 
Mijn moeder past een dag op en dat gaat gelukkig goed. Bij de opvang is het wat lastiger. Maar ze zijn daar super behulpzaam en ze geven niet op dus ze hebben dan een soort shifts voor mijn dochter. Ze willen uiteindelijk ook dat ze slaapt. En soms slaapt ze daar gewoon in de wagen ipv in een bedje. Als ze maar slaapt zeggen ze dan!☺️
Maar ik ga vandaag ook gewoon der in de slaapzak doen en hopen dat ze rustig blijft! Dus cold turkey stoppen?
 
Terug
Bovenaan