puckababy ...

hmimes

New member
heeft jullie kleine de puckababy omgehad na de vaccinatie ? Omdat ik gelezen heb dat dat niet goed is ?? Ben je van plan om vanaf 3 mnd de andere serie aan te schaffen of is dat niet nodig ?

Ik ben zelf al verder aan het kijken als die niet meer gaat passen . Ben er wel tevreden over .
 
Ik heb geen puckababy maar ik baker wel in.
Het klopt idd dat het niet mag na het inenten. Dit is omdat ze koorts kunnen krijgen en het dan te warm is als ze ingebakerd zijn. Ik heb hem een nachtje niet ingebakerd de volgende dag heb ik het wel weer gewoon gedaan.
Ik blijf zeker inbakeren want dan slaapt hij heerlijk rustig de hele nacht door...en anders schrikt hij nog al eens wakker. En hij heeft zijn slaap hard nodig. Overdag slaapt hij heel weinig...nu heb ik ontdekt dat hij op zn buik wel in slaap valt en ook best snel maar dat vind ik een beetje eng dus dat doe ik alleen als ik erbij ben.
 
Ik heb ook een puckababy en dan de mini (niet de kleinste dus). Stijn was met 2 mnd al 6 kg dus.....
Ben er erg tevreden over. Na zijn eerste prikjes heeft hij gewoon in de puckababy geslapen. Ben wel regelmatig gaan kijken voelen of hij het niet te warm kreeg. En een paar keer zijn temp op genomen. Woensdag over een week krijgt hij zijn 2de inentingen, waarschijnlijk slaapt hij dan ook weer gewoon in zijn bakerzak.
 
Hai meid,

Ik gebruik voor zowel Dean als Jack de Puckababy piep en je mag ze absoluut niet inbakeren als ze na de prikjes koorts hebben, ze kunnen dan hun warmte niet kwijt. Mocht je voor de nacht willen inbakeren na de prikjes, temperatuur dan ff, is de temp normaal dan kan je gewoon inbakeren.

Ik ga ook de Puckababy mini aanschaffen voor beide, ze slapen zoveel rustiger als ze ingebakerd liggen.

Liefs Lynn.
 
tot waar doen jullie de deken ik durf net tot de schouders dus heb die tot ongeveer de borst .
Heb gelezen dat je met inbakeren tot schouders moet dekken .
 
Een klein stukje van de schouders steekt er nog boven uit, net niet tot zijn kin zeg maar. Maar 's morgens ligt hij er veel verder boven, hij wringt zich blijkbaar omhoog....
 
Wij hebben ook de puckababy, we zijn het zelf nu aan het afbouwen en Daan heeft het alleen de nacht nog aan...

 
Terug
Bovenaan