puckababy

hmimes

New member
ik gebruik nu de puckababy mini en die is best wel wijdt merk dat hij daardoor niet zo snel in slaap valt .Hebben jullie dat ook ?
 
Ik heb alleen de mini gebruikt omdat stijn zo groot was/ is, maar de piep is volgens mij strakker ja. Hoe strakker ze gewend zijn hoe moeilijker het is om af te wennen...Mijn oudste twee hebben in een strakke pacco-doek gelegen. Was een ramp om de middelste daar uit te krijgen. Toen besloten dat is nooit meer zo strak ga inbakeren. Maar stijn ligt nu al weer een paar weken heerlijk in een dikke slaapzak.....
 
Dean en Jack zijn van de Puckababy piep naar een dikke slaapzak gegaan (Prenatal mt 70) en dat ging helemaal prima, alsof ze nooit ingebakerd hebben gelegen.

Liefs
 
Lukt het slapen met de puckababy mini niet zo goed als met de piep? Voordeel van de mini is dat je op een gegeven moment 1 handje eruit kunt laten voor de overgang. Het laken strak instoppen wil ook nog wel helpen als alleen de mini niet strak genoeg is. Je kunt het lakentje ook nog dwars gebruiken dan heb je meer ruimte om echt onder het matrasje in te stoppen....
 
en een slaapzak met mouwtjes? ik heb een dikke veloursachtige slaapzak van Prenatal of Hema, weet ik ff niet uit mn hoofd, en daar kunnen ze amper met hun armpjes zwaaien als ze die aanhebben, zo dik is die!
 
daar gaat hij van huilen pffffff niet stil te krijgen
voelt zich gevangen zoiets . Is de puck gewend en heeft er minder gehuild
 
Terug
Bovenaan