Pudding

A

Anoniem

Guest
Daan is helemaal geen liefhebber van yoghurt of kwark. Op zijn zachts gezegd hij walgt ervan, krijg vaak nog geen hap meer bij hem naar binnen.
We geven hem op dit moment fruit als toetje, maar hij heeft veel liever pudding (chocolade, vanille), maar v.a. welke leeftijd mogen ze een gewoon toetje hebben.
Daan is op dit moment 9 1/2 maand oud.

liefs Saskia

denk pas vanaf een jaar? Voor die tijd mogen ze toch ook nog geen gewone melk?

Hoi,

Stijn houdt ook niet van yoghurt. Maar als we er een smoothie van maken gaat zijn beker helemaal leeg. (halve liter yoghurt, 2 bananen, een peer en een appel bijv.(je kan ook andere vruchten proberen)  en een scheutje roosvicee en dan in de blender tot het drinkbaar is.) Misschien vind jou kleintje dat ook lekker?

groetjes van Marloes

gewoon geven. luuk krijgt al vanaf 5 mnd gewone vla/pudding, allerlei soorten en smaken. Kijk hoe je kind reageert, als het geen krampen, ongewone ontlasting etc krijgt , zou ik het gewoon geven. (luuk is nu bijna 10 mnd). En dat hij er nu dik van is geworden... ook niet. succes ermee

Hoi!

Toevallig heb ik Luuk gisteren voor t eerst een chocoladetoetje gegeven,een klein bekertje van Danone.Hij was echt aan het smullen,maar ik voelde me toch een klein beetje schuldig....
Ik wil er geen gewoonte van maken,maar voor de rest eet hij 2 stuks fruit,een liga en zijn groentehap,en natuurlijk zijn flesjes melk.Dus wel aardig gezond.
Normaal krijgt hij een Danoontje of gewone kwark of yogurt,tot nu toe lust hij alles!
Ik denk dat als je het in de hand houdt het best wel meevalt..je moet natuurlijk wel even kijken hoe je kindje erop reageerd.

Liefs,Swinnie

Je hebt er denk niks aan, maar als je per se wilt dat je zoontje/dochtertje (even vergeten) yoghurt eet, moet je mischien gewoon doorzetten en vooral geen zoete dingen geven.
Ik geef Feline geen diksap of soms echt heel waterig. Maar ze vind kruidenthee (zonnatura) en water ook lekker. En eergisteren yoghurt gegeven met een heel klein beetje diksap en dat ging er wel in.
Gisteren gaf ik danoontje appel (is iets zoeter) en dat vond ze helemaal niks.
En ach als je kindje er geen last van heeft verder en hij/zij wordt er niet te dik van dan geef je toch gewoon pudding?

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan