PUF PUF PUF!!!!

+Nou daar zit ik dan.....
Helemaal niks op de tv, weeën om de 7 minuten en mijn man die lekker in bed ligt te slapen. Ik heb sind gisteravond geen oog meer dicht gedaan.
Ben me nu tussen het puffen door vreselijk aan het vervelen. Dus dacht ik, zal de meiden maar op de hoogte stellen dat het bij mij niet lang meer gaat duren.
Ik ben nu 39+3 weken zwanger en had al zeker twee weken last van vreselijk veel voorweeën. We hadden gisteren al het idee dat het wel eens zou kunne gaan beginnen, maar nu ik deze weeën voel is het onderscheid heel goed te voelen. Voorweeën zijn een piece of cake. Je voelt het direct als je echte weeën krijgt.

Ik ga zometeen het ziekenhuis maar eens bellen en mijn spullen in de auto leggen. En dan kan het grote werk beginnen.

Meiden die al bevallen zijn, supergefeliciteerd met de kleine spruiten, meiden die nog moeten, zet hem op.

Groetjes Yeppie

Ps. ik za; jullie op de hoogte houden.

Oeeeeeeeeei wat spannend. Heel erg veel succes en sterkte enzo. (of is je baby er inmiddels al??)

Ben wel een beetje jaloers hoor, ik ben ondertussen 40+2 en hier is het nog volledig rustig.

kus an

heeeel veeeeel succes, inderdaad als je eenmaal echte weeen hebt weet je het verschil weer met "valse" weeen.
ik wist het verschil niet omdat ik bij Daniëlle ben ingeleid en nu heb ik zelf weeen gekregen, dat was ook een heel verschil maar je mertk wel of het weeen van invloed zijn of niet...

wie weet lig je nu lekker te kijken naar je zoon of dochter die geboren is of ben je bezig met de laatste loodjes..succes en geniet ze dadelijk...

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan