puf puf puf

Hoi hoi,

Ik puf me een uur in de rondte haha
Heb geloof ik nogal veel last van voorweeën, kindje is geloof ik al aardig aan het zakken.
Heb zo'n last van druk van onderen... gisteren dacht ik even dat het begonnen was. Had zo'n 8 harde buiken per uur, Demis zei natuurlijk bellen en ik zei ik wacht wel weer af... En uiteraard zakte het ook wel weer.
Dinsdag heb ik die microscopische onderzoek voor m'n baarmoedermond, meteen maar kijken naar m'n meissie.
Ben vandaag naar Amersfoort gereden, 50 minuten rijden, maar dat trok ik echt niet meer.... dus dat was dan ook de laatste keer voorlopig. Nu de komende 7 weken op standje kamerolifant en daarna hopelijk de roze wolk...

pfffffffffff hahahaha

hier ook een aantal dagen al last van veel harde buiken,zal er wel bij horen denl ik ,heb het bij die andere 2 nooit gehad zo vroeg gehad .morgen weer naar de verloskundige en krijg nog een echo dus dan hoor ik het wel.

He Lijn,
Wat toevallig,dit had ik gisterenavond ook.ik moest daardoor ook heel veel plassen had jij dat ook?
Ik heb de laatste tijd ook zoveel last van voorweeen en pijn onderaan! dacht ook al zou toch niet al begonnen zijn.Maar als je twijfelt is dat meestal niet zo..zegt mijn moeder haha..
Sterkte met de laatste loodjes..
xx Nice

mamaleintje hier een tip van mij... of moet zeggen mijn gyn.

BELLEN als je nu voorweeen hebt, het is te vroeg en bij deze tijd voelt het niet als een echte bevalling. zeker na een uur!!!

ik heb echt op mijn kop gekregen, vrijdag nogmaals, dat daar de doktoren voor zijn, en dat wij mogen twijfelen over ons zelf maar niet voor ons kleintje....

dus ik heb er van geleerd, stel het was begonnen dan had ik nog spuiten kunnen krijgen en was ik in goede handen....

wil je niet ongerust maken hoor, heb na verleden week ook geen voorweeen meer gehad maar ze willen liever dat je teveel belt dan te weinig

ik moest namelijk de volgende ochtend direct komen voor een aantal testen

succes

hey Puck,

Tegen mij zeggen ze ook steeds bellen, maar weet je als je er te vaak komt dan reageren ze een beetje kortaf en alsof je je aanstelt. Dus ben daar klaar mee....
Ze vragen me zelfs of ik zeker weet of het harde buiken/ voorweeën zijn...
Morgen weer naar de gyn en vrijdag naar de VK... we zien wel weer..

ooooh echt joh..... en ik krijg echt op mijn kop.... ik wil namelijk ook niet "te vaak" bellen....

nou succes morgen en weet je bij twijfel gewoon lekker bellen, daar worden ze voor betaald hoor

Hey Puck,

Ik krijg ook op m'n kop hoor... van de vk, gyn en thuis..
Ik twijfel niet dat is eht probleem ook een beetje, ik denk wel te weten wanneer het daadwerkelijk gaat beginnen....
hahaha

Terug
Bovenaan