Tess heeft toen ze 6 weken was in het ziekenhuis gelegen met het rs-virus. daarna ging het supergoed. nu was ze alweer 2 weken aan het rochelen en piepen op haar borst. ik dus maar eens naar de dokter of ze even wilden luisteren. je wordt soms zo snel afgedaan alsof je een overbezorgde moeder bent.. tenminste dat gevoel krijg ik altijd als ik ga.. ik ga dus ook niet snel.. maar gelukkig deze keer wel want het zat wel in haar longen! heb nu een puf die ze 4x per dag moet. het moet vrijdag een eind over zijn, anders moet ik nog terug met haar. donderdag moet ik naar het cb dus kunnen ze daar gelijk ff luisteren komt wel mooi uit! het ziet er wel schattig uit eigenlijk, zo'n babypuffer, al hoop ik wel dat ze er overheen groeit, een broertje van mn man heeft ook astma, dus het kan misschien wel meer zijn dan een virusje. heb wel het idee dat het minder wordt, dus hopelijk gaat het helpen! ze was wel vrolijk maar lag veels te rustig in de box naar mn zin, en op de buik wilde ze eigenlijk helemaal niet, begon na een paar minuten al te mopperen, ook spuugde ze meer en dronk ze minder... dus ben blij dat ik gegaan ben!