puf

Tess heeft toen ze 6 weken was in het ziekenhuis gelegen met het rs-virus. daarna ging het supergoed. nu was ze alweer 2 weken aan het rochelen en piepen op haar borst. ik dus maar eens naar de dokter of ze even wilden luisteren. je wordt soms zo snel afgedaan alsof je een overbezorgde moeder bent.. tenminste dat gevoel krijg ik altijd als ik ga.. ik ga dus ook niet snel.. maar gelukkig deze keer wel want het zat wel in haar longen! heb nu een puf die ze 4x per dag moet. het moet vrijdag een eind over zijn, anders moet ik nog terug met haar. donderdag moet ik naar het cb dus kunnen ze daar gelijk ff luisteren ;) komt wel mooi uit! het ziet er wel schattig uit eigenlijk, zo'n babypuffer, al hoop ik wel dat ze er overheen groeit, een broertje van mn man heeft ook astma, dus het kan misschien wel meer zijn dan een virusje. heb wel het idee dat het minder wordt, dus hopelijk gaat het helpen! ze was wel vrolijk maar lag veels te rustig in de box naar mn zin, en op de buik wilde ze eigenlijk helemaal niet, begon na een paar minuten al te mopperen, ook spuugde ze meer en dronk ze minder... dus ben blij dat ik gegaan ben!
 
hebben jullie trouwens ook problemen met inloggen? ik kan telkens wel op inloggen klikken, dan mijn gegevens invoeren, maar vervolgens nergens meer op inloggen klikken wat normaal wel kan. dus moet het beetje omslachtig doen via via hier op de site... heb dus niet altijd zin om het helemaal te gaan doen ;) maar lees wel altijd mee!
 
Meid, als je het niet vertrouwd, altijd naar de dokter gaan. Zeker omdat jullie meisje RS-virus heeft gehad. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Jammer dan, als ze je een overbezorgde moeder vinden, jij weet wat het beste is en beter 1x teveel als 1x te weinig.

Goed dat je bent gegaan hoor. Hopelijk helpt het puffertje snel en hoeft ze het niet te blijven gebruiken. Laat het cb ook maar ff goed luisteren. Kan geen kwaad.

Ik heb nooit problemen met inloggen, ik sta namelijk altijd ingelogd. ;-)

Succes!! Liefs Lynn.
 
vandaag naar cb, het is nog niet over, dus ben benieuwd wat ze zeggen!

ik blijf nu ook ingelogd staan, maar soms 'vergeet' de laptop het weer en dan heb ik dus moeite... dit is dus wel zo handig :)!
 
nou bij de HA hoorden ze alleen gereutel in de bovenste luchtwegen en niet meer in de longen! :$ beetje gek als ze op cb zeggen dat ze nog erg piept en bij de ha niks horen. maar goed, ik wacht het nu maar af wat ze gaat doen. volgens de ha moet het gewoon overgaan en is ze gewoon erg vatbaar op haar longen. dus even in de gaten houden of ze geen koorts krijgt of minder gaat drinken enz. geen gepuf meer dus voorlopig gelukkig!
 
Terug
Bovenaan