Pufclub ???

Hi Meiden,

Iemand al nagedacht over pufclub of dikke buikengym?

Ik heb met mijn eerste zwangerschap gym gedaan.
Was echt supergezellig en heb er leuke vriendschappen aan over gehouden.
Ook hetgeen me daar geleerd is heb ik tijdens mijn bevallig wat aan gehad,
al hoor je daar van anderen ook andere verhalen over... haha !

Ik zat te denken om dit keer naar een yoga clubje te gaan.
Weer eens wat anders!

Groetjes Charly.

Ik wil geen zwangerschapsgym doen, heb ik bij de eerste ook niet gedaan.
toen eigenlijk niks gedaan en ging allemaal goed.Bestaand er yoga voor zwangeren speciaal? Weet eigenlijk niet veel van Yoga, maar mijn vriendin zweert erbij dat het fantastisch is.
Ik hoor graag wat jullie van yoga in je zwangerschap weten.
groetjes
mama van Ben

haha, en ik heb juist zwangerschapsyoga gedaan en vond het verschrikkelijk! De juf riep steeds dingen als:" adem uit door je vagina!" ik moet zeggen dat ik er wel erg om heb gelachen, maar nog een keer NEE! Ik heb ook haptonomie gedaan, daar heb ik wel veel aan gehad en het is ook natuurlijk heel leuk om te leren voelen hoe je baby ligt en hoe je 'm van positie kan laten veranderen! Van deze cursus hou je geen vriendinnen over, want je hebt les samen met je man/vriend. Ik ga het bij deze zwangerschap weer doen.
Groetjes suzan

Hoi mama van ben,
dit was in Amsterdam, bij het clubje waar ik zat. Misschien zijn er ook wel leukere yoga "mamaclubs". Doordat haptonomie niet zo zweverig is en geen groepsgebeuren is dat meer voor mij. Zwangeren kom je trouwens ook bij de vk tegen en daar moet je toch heen.
Succes suzan

Ik ben ook niet zo van dat zweverige..
Mij lijkt het wel heel leuk om meer zwangere te ontmoeten, en daarom ga ik wel zwangerschapsgym doen. Dat is vanaf de 25 weken of niet?  Dus dat duurt ook nog even, en inderdaad, bij de verloskundige in de wachtkamer zien we elkaar natuurlijk ook ;)

Terug
Bovenaan