puffff puffffff

A

Anoniem

Guest
ik vind het heerlijk om zwanger te zijn,maar wat is het extra vermoeiend zeg met dit warme hete weer.ik heb nu nergens zin in,maar ja er moeten toch dingen worden gedaan.

maar wat is het zwaar zeg.

groetjes esther27(30 weken en 1 dag)

hoi esther
je hebt helemaal gelijk t is idd extreem warm vooral voor oudere mensen en zwangere vrouwen is t moeilijk vol te houden...
ben nu vandaag precies 20 weken  maar heb dr ook heel veel moeite mee met dit weer.
gelukkig koelt t morgen wat af en kunnen we een paar dagen weer bijtanken want t weeknd word weer warm..
heel veel succes verder met je zwangerschap
groetjes bianca
20 wk zwanger 4e kindje

dank je wel bianca29 en jij ook veel succes met je zwangerschap.

en ja het word gelukkig wat koeler,maar ja net wat jij zegt dat het in het weekend weer flink warmer word.

dus ik ga (als het koeler word) even goed de deuren open zetten zodat ik hoop dat het stukken koeler word hier.want dit is niet vol te houden zo.

groetjes esther27(30 weken en 1 dag).

Hoi Esther,

Hier nog eentje die zit te puffen en dan heb ik vanavond een uitje waarbij gewandeld gaat worden (zucht). Ik heb het warmer dan normaal en nog maar niet te spreken over het vocht wat ik vast hou, mijn benen lijken net boomstammetjes en de botjes van mijn enkels zijn niet meer  zichtbaar. Een stevige onweersbui zou wel even verkoelend zijn dan kunnen we idd even bijtanken voor een nieuwe hittegolf! We moeten er doorheen het is niet anders maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen maar het is niet altijd makkelijk.

Succes met de hitte.

Liefs,

Puk

Hoi Meiden,

Nou ik mag niet klagen heb eigenlijk nergens last van... Alles gaat wel een tandje of 2  trager maar als dat nou het enige is.... Zit de hele dag al op mijn werk, helaas geen airco en ga zo lekker op de fiets naar huis hihi.... Gisteren met de hondjes (2 bordaux doggen die meer last van de warmte hebben dan ik) gewandeld en uiteindelijk met ze gepootje bad... Tenminste ik   omdat ze weigerde de bal terug te brengen haha   ze bleven zwemmen.

Veel sterkte!

Tridje

p.s ik heb dit leiver dan regenhoor ;-)

vandaag 22 wk

Hallo,

Ik denk aan jullie, heb het zelf al zo benauwd en warm, dus moet voor jullie wel helemaal erg zijn. Nou ja je moet maar denken, je doet het ergens voor en dan maar alles wat langzamer. Of misschien een badje buiten zetten waar je af en toe in kunt afkoelen.

Groetjes en succes allemaal.

Terug
Bovenaan