puinhoop

Hoi meisjes

Ik voel me nog steeds heel dippie, ik heb gisteren een reactie terug gehad van mijn werkgever, ik ga echt niet meer terug naar mijn eigen werkplek.
vanaf het moment dat ik heb aangegeven dat ik een hersteloperatie zou ondergaan om zwanger te kunnen worden is de werkrelatie met mijn leidingevende verstoord geweest met als hoogtepunt de overplaatsing na mijn miskraam in maart, ik heb geprobeerd om via de hogere leiding mijn gelijk te krijgen maar ze verdraait alles en ik moet gewoon maar slikken dat ik overgeplaatst ben.
ik voel mij zo ´n mislukkeling, het zit me helemaal tot boven mijn kruin.


jeanette
 
Jeetje, niet leuk voor je. Kan begrijpen dat je een dippie hebt. Ik zit al 3 mnd thuis met een burn out en ook mijn baas werkt niet echt mee...
Sterkte

Liefs lilian
 
jeetje wat vervelend voor je.
ik kan je alleen succes wensen verder
en hopen voor je dat het snel weer goed komt
maar ik zou ook niet zo met me laten sollen hoor, maar ja meestal doen we er niks aan.
groetjes debra
 
dat dat allemaal zomaar kan. Ik denk dat je nu echt gefrustreerd bent en kwaad, kan me er we iets bij voorstellen. Maar je doet er niets aan.
Een betere werkplek vinden, hun zijn jouw niet waard!!
Bij mij hangt ook een ontslag boven m'n hoofd als ik vertel dat ik zwanger ben, als het zover is dit jaar. Heb geen vast contract en heb een man als baas die niet echt soepel is... Maar dat komt dan wel weer, eerst zwanger worden! Jij ook succes!!

Groetjes Debora
 
Terug
Bovenaan