puinhoop

hallo allemaal,
Laat ik maar meteen beginnen...
2 februari voor het laatst ongesteld geweest,eind februari nog niet ongesteld, overtijd...... begin maart nog niet....o jee ik ben toch niet zwanger? in maart verschillende testen gedaan......allemaal negatief!! Maar nog steeds niet ongesteld. Zaterdag 3 april `s middags eindelijk een positieve uitslag.........zondagmorgen nog maar weer getest, weer positief!
Maandag hadden we een verjaardag, van mijn jongste dochter en de hele familie het maar direkt verteld!Maar deze maandag avond gng ik naar de wc en.....BLOED!
dinsdagmiddag over!
woensdag een beetje gebloed....vrijdagmorgen een klein beetje.......het is nu inmiddels dinsdag en heb vanmiddag maar weer een test gedaan... nu is ie weer negatief.....jemig wat een zooitje!
Morgen kan ik naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak......het is vast mis......of had ik vanmiddag te weinig zwangerschapshormoon??net zoals de -tig testen in maart???? Ik ben 2 februari voor het laatst ongesteld geweest, geen gemeenschap meer gehad sinds 19 februari....... wat een onzekerheid!!!!!! wie heeft raad?

Hallo Jolanda,
Ik heb hier helemaal geen ervaring mee.
Ik kan me wel voorstellen dat je hier helemaal niet goed van wordt. Dit maakt je allemaal zo onzeker.
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op al je vragen.
Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes van Caroline

Hoi Jolanda!

Even iets wat die testen betreft,als de test eerst positief was kan hij na 2 dagen niet negatief zijn het duurt nl heel erg lang voordat het zwangerschaps hormoon uit je bloed is!
Dus als ik jou was ging ik voor de zekerheid even langs de huisarts!

Heel veel sterkte

Hoi Jolanda,

Ik heb hetzelfde gehad. Ik testte na 1 dag overtijd positief en na 2 dagen weer positief. Echter na 1 week overtijd kwam de bloeding en kreeg ik een zwaardere menstruatie dan normaal. De test was ook meteen negatief. Ik heb dus een hele vroege miskraam gehad gezien de positieve test. Het lijkt er sterk op dat jou hetzelfde is overkomen. Sterkte!

Terug
Bovenaan