puisten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik heel erg last van puisten, vroeger nooit gehad. Vanmorgen stond ik op met 4 van die (grote) krengen. Hopelijk is het voor een goed doel...
Heeft iemand nog tips om ze tegen te gaan?

liefs Syllie

Hoi Syllie

Ik herken je probleem.

Ik heb wel een inderm via de huisarts gekregen.
Op dit moment gebruik ik een reinigingscreme vison visage en de dagcreme soskin extra care  van mylene, dit is alleen op thuisparty van mylene  te verkrijgen.

Veel succes

Liefs Carol  

Hoi Syllie!

Nou, je bent niet de enige hoor! Ik heb er ook al maanden last van!
Carol had inderdaad een tip en ik heb ook wel iets aardigs gevonden bij 'de Tuinen'.
Lotion en aanstipspul van Zarqua. Dat is met mineralen uit de Dode Zee. Droogt 'die krengen' mooi uit en vervaagt littekentjes!

Groetjes!
Billie

Hallo.....

Ik ben nu inmiddels 20 weken zwanger en ik zit nog steeds onder de pukkels. Vooral mijn voorhoofd. Ik heb het dus denk ik mijn hele zwangerschap.
Veel zon helpt.
Dan droogt het lekker uit!

Suc-6 ermee

Yvette

hoi syllie,

wat ik doe als ik een puist heb??
s' avond voor het naar bed gaan, tandpasta op de puist en de volgende dag is ie dan ingedroogt.

succes
                  groetjes Tamara

Hoi die Silly,

Ja ik zit ook helemaal vol met die krengen. Ik ben er ook wel gevoelig voor, vooral op de kin. Maar nu heb ik er 5 op de wang!
Bah, en het duurt heel lang voordat ze weg zijn........ik doe er meestal een kruidenmaskertje op zodat het uitdroogt. Maar het mag ook weer niet teveel uitdrogen want dan maakt je huid weer te veel talg aan............ en dan krijg je weer puistjes. Een echte oplossing heb ik er niet voor! Maar je bent dus niet de enigste.

Je krijgt er wel "praatjes"  . Er zijn nu mensen die denken dat ik zwanger ben....... maar dat is (helaas) nog niet zo!

Succes ermee!

SUUS

hoi silly,

ik ben 23 maar had al een hoofd vol puistjes toen ik 10 was. nu 13 jaar later, na dus echt alles aan middeltjes en crempjes geprobeerd te hebben heb ik van dove een facewash met 5 elementen en een scrub gekocht.
en wat denk je? na een week heb ik alleen nog 1 op mn wang, en die is ook bijna weg!
wat trouwens ook heel fijn is is sudocreme, eigenlijk billencreme voor baby's maar helpt de huid echt enorm met herstellen.
ik haal deze altijd bij het kruidvat. is een grijze pot met rode letters. ik smeer er voor het slapen gaan mn gezicht mee in en het trekt lekker in de huid als je slaapt.

succes ermee.
liefs esther23

Hey dames,

Ik heb ook giga veel puisten sinds ik gestopt ben met de pil. Vooral in mijn hals (jakkes !!!) Hopelijk gaan ze snel weg, want nu het zomer wordt wil ik graag de koltruitjes achterwege laten...

Dat spul van Zarqua ga ik denk ik ook maar eens proberen en een maskertje van hun zwarte modder (ook uit de dode zee), misschien zie ik er dan wat flatteuzer uit...

Groetjes !
Mariska (Gruesome)

Terug
Bovenaan