puisten

Hoooi meiden. Ik heb de laaste weken opeens heel veel pijnlijke grote puisten op mijn rug. Erg vies vind ik zelf en lastig uit te knijpen (sorry beetje goor verhaal) hebben jullie een wonder middel er tegen? Het is veel bij mijn bh bandjes miss een druk probleem ofzo?
Ben nu 22weken.
Groetjes
 
hoi, is voor zover ik weet helemaal niets aan te doen behalve onder de douche goed scrubben en daarna goed laten drogen, had het zelf ook tijdens mijn zwangerschap en rond 30 wk kreeg ik ook veel puistjes in mijn gezicht uiteraard minder groot dan op mijn rug maar ze waren er wel, ben nu inmiddels 4,5 maand geleden bevallen en heb nog af en toe veel last van puistjes is echt een hormoon kwestie...

succes

groetjes non
 
van garnier hebben ze een sos stickje voor puisten die kan je er op doen en drogen ze in en hoef je ze ook niet meer uit te knijpen, zou even bij de drogist kijken

Succes ermee
 
hoi hoi,

ik had het als puber heel erg. zonder dat ik zwanger was. Ik kreeg het advies om ademende kleding te dragen. katoenen hemd en/of shirt.Misschien heeft de apotheek nog tips.

 
Ik had voor de zwangerschap al vrij veel last van puisten in mijn gezicht en kreeg er een antibiotica lotion voor en een smeerseltje van de huisarts. Volgens mijn huisarts is het veilig om te gebruiken tijdens de zwangerschap omdat het niet in je bloedbaan komt maar oppervlakkig het huidprobleem aanpakt. Ik gebruik het nu niet omdat ik er nu een allergische reactie op kreeg doordat ik zwanger ben...

Het is wel echt troep, want dat smeerseltje maakt bleekvlekken in je beddengoed en je kleding als je niet oppast en niemand die je nog een kus op je wang geeft als je die lotion op je gezicht hebt maar het helpt wel heel erg goed.

Als je het eens na wilt vragen bij de huisarts dan gaat het om Benzoyperoxide (smeerseltje met bleek) en Inderm (lotion met anti biotica)

Groetjes!
 
Hej dank jullie wel ik ga er eens mee aan de slag ;-)
Hoop wel dat ze op mijn rugblijven! Haha en niet in mijn gezicht!
 
Terug
Bovenaan