puistjes na stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn nu vier maanden bezig voor ons eerste kindje. Een jaar geleden was ik al met de pil gestopt, en sindsdien heb ik last van puistjes. Ik had de link eigenlijk nog niet gelegd met het stoppen van de pil. Ik dacht dat het met stress te maken heeft, maar van dit forum weet ik dus dat het aan de pil ligt. Alleen vraag ik me af hoe lang dit blijft duren. Ik ben 28 en wil onderhand weer puistjesvrij door het leven gaan. Hebben jullie hier ervaring mee?

Hoi,

Ja daar heb ik ook last van. Ik ben nu 30 en heb meer last van pukkeltjes dan in de pubertijd! Ik gebruik producten van Vichy Normaderm en het lijkt wat te minderen, maar helemaal weggaan, ho maar.
Ik blijf gewoon hopen dat het ooit weg gaat.

Groetjes Elly

Haha ja, ik heb precies hetzelfde!
Ben 7 maanden geleden met de pil gestopt en loop sindsdien permanent rond met puisten! Zelfs in de puberteit had ik er niet zoveel last van; het lijkt wel of mijn lichaam alle puisten die de pil ooit tegen heeft gehouden er nu ineens uit wil knallen!

Ben echt weer 10 jaar terug gegaan in de tijd.. was me elke ochtend met clerasil en wrijf me twee keer per dag schoon met schoonmaak&ontvettingsdoekjes, maar het mag allemaal niet baten..

Een ding weet ik in ieder geval zeker, ik ga nooit meer aan de pil! Wat een paardemiddel is dat zeg!

Groetjes 10e

Hey.

ik denk idd dat dat erbij hoort. Ik heb tijdens mijn pubertijd ook nooit puistjes gehad maar sind ik gestopt ben met de pil krijg ik elke keer rond mijn NOD puisten rond mijn kin. Erg vervelend maar neem het maar voor lief. Zolang mijn hele gezicht niet onder zit kan ik er wel mee leven......haha

Groetjes van Miena.

ik ga ook nooooooit meer aan de pil. Ik vind de voordelen niet meer opwegen tegen de nadelen. En ik heb het nu wel lang genoeg gedaan (een jaar of tien).. Ik hoop maar dat mijn huid zich snel herstelt. Had ook eigenlijk wel gehoopt dat het steeds minder zou worden, omdat ik nu al een jaar gestopt ben, maar helaas.. t'Is niet echt dramatisch verder, maar leuk is anders.

Terug
Bovenaan