puistjes

A

Anoniem

Guest
hallo,

Zeg, in hoeverre kunnen puistjes te maken hebben met een eventuele zwangerschap? Al tijd gestopt met de pil (8mnd) en nooit last van puistjes.Nu opeens schieten ze als paddestoelen uit mijn gezicht...mmmmm Een week geleden mijn vruchtbare dagen gehad, tevens wat pijnlijke borsten, verder (nog) nix.

Hoi hoi.

Moeilijk te zeggen volgens mij maar ik kan je wel even wat grappigs vertellen. Ik probeerde ook zwanger te worden. 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden vroeg een vriendin van mij: "nou wat denk je zwanger?".
Ik had dus last van puistjes (wat ik eigenlijk nooit had) dus ik zei tegen haar dat ik niet dacht dat ik zwanger zou zijn omdat ik last van puistjes had en ik dacht dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden.
Niet dus.....hartstikke zwanger!!! Dus ik hoop voor jou dat het er toch wel mee te maken heeft.....
(weet er verder niks van hoor.)

Succes!!!

groetjes judith

Hoi!

Ik heb ook een vettere huid gekregen sinds ik zwanger bent, maaaar had ook zo rond mijn NOD last van puistjes.
Nog een weekje en dan weet je weer waar je aan toe bent. Spannend! Succes!

Floor.

ik heb nooit last van puistjes alleen rond mijn ongesteldheid en dan nog alleen maar in mijn neus (raar maar waar) alleen ben ik nu al 3 dagen overtijd en ik heb puistjes op mijn kin wang en voorhoofd niet veel maar in ieder geval meer dan anders.
dus laten we het hopen.
groetjes tijger

Ik heb ook nooit last van puistjes maar ik ben gestopt met de pil en nu heb ik er meer last van. Ik heb sinds een maand een vettere huid, maar een test durf ik niet te doen. Ik ben bang voor een tegen slag.
Groetjes Bi

Was vorig jaar zwanger en direct na de
bevruchting had ik ook veel last van puistjes terwijl ik er normaal nooit last van had. Kan dus best zo zijn. Ik zal voor je duimen.

Succes.

N

Nou veel reacties op een paar puistjes, hahaha. Als de link eventueel gelegd kan worden met een zwangerschap, nou dan laat die puistjes maar komen. En ja hoor het worden er steeds meer, ben allang uit de pubertijd, dus. Tijger ik krijg/heb ze op dezelfde plaatsen.

hoi 
ik ben nu 1 dag over tijd maar heb al twee weken last van krampen en nu twee dagen voor dat ik normaal ongesteld krijg ik last van puisjes in me gezicht tijdens mijn puberteit en voor menstruatie heb ik dat nooit gehad en nu opeens vind ik dat raar. ik wacht tot maandag voor een zwangerschapstest wie weet is het zo ver al bijna twee jaar bezig om zwanger te graken ik hoop dat het nu zo ver is een wens die uit komt

groetjes :)

Terug
Bovenaan