puistjes

A

Anoniem

Guest
Hai meiden
Hebben jullie ook sinds je gestopt bent met de pil (bij mij 9 mnd geleden) dat je last van puistjes hebt? Ik had ze nooit met pil, echt never, en nu het grootste deel van de maand wel 2 of 3, en een veel vettere huid. Is niet erg, heb ik er wel voor over, maar ik vroeg me gewoon af of er meer meiden last van hebben??
Groetjes, Lena

hai lena,

troost je,je bent niet de enige met dat probleem hihih.sinds ik gestopt ben in decmber,zit ik iedere keer helemaal onder met puistjes en ik had ze echt nooit,ja misschien heel soms een verdwaalde,maar af en toe voel ik me net de puistenkoningin hahah.hopen dat het midenr wordt,maar heeft met je hormonen te maken.ik heb ze altijd rond me ei heel erg.maar net als jij heb ik het er wel voor over,ziet er alleen niet altijd even leuk uit hahah.

liefs nathalie

Hier nog één. Ik had er altijd wel een paar maar sinds ik gestopt ben met de pil is het echt een drama! Zal eens opletten of het erger is rond mijn eisprong. Op dit moment valt het namelijk wel weer mee...

Groetjes, Aurora

Ook ik kan me aansluiten! Ik ben bewust aan de Diane pil gegaan. Daarna nergens meer last van gehad. Nu wel weer een beetje...

Liefs Ilona

Yep, same here! Vooral rond mijn eisprong komen ze te voorschijn. Ik zit nu in ronde 7 en heb het gevoel dat het nu wel iets minder begint te worden.

Ik heb trouwens de diane-35 pil geslikt en heb al van meer meiden gehoord dat ze toen ze daarmee stopten heel veel last van pukkels kregen....
Ach, het is voor een goed doel denk ik dan maar ;-)

Tja, ook ik heb er helaas last van.
In het begin zie je t alleen zelf, maar nu beginnen mensen in mijn omgeving het ook te zien. En die vragen dan ook: he hoe komt je huid zo joh. Ik zou dan wel willen schreeuwen: IK BEN GESTOPT MET DE PIL.....maar doe dat dan maar niet. Ik verzin altijd wel wat......

Ik heb het er voor over, maar zou toch ook mijn gladde huidje weer fijn vinden!!

Liefs Flower

Ik had vroeger ook de Dianepil. Nu na een jaar stoppen valt het in mijn gezicht mee, maar altijd wel een puistje of twee.

Maar op mijn schouders, rug, decollete en hals-nek is het af en toe flink raak. Ik vind het wel irritant, maar heb het er voor over.

Martine

Hallo allemaal, Hier hetzelfde hoor. Heb niet de diane pil geslikt maar microgynon 30. In mijn gezicht valt het gelukkig mee, maar mijn schouders en en mijn rug is echt erg. Van die hele dikke, die ook erg zeer doen. Gelukkig zie je die nu niet, want je loopt niet meer zo bloot nu.
Groeten Jos.

Terug
Bovenaan