Puistjes

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>ik ben 5 weken zwanger en sinds vanmorgen verschillende puistjes.</p><p>meer mensen hier last van?</p><p>groetjes!</p>

Het enige kwaaltje wat ik niet heb (gehad). Maar het is wel bekend dat dit kan onder invloed van hormonen. Er zijn ook genoeg bakerspraatjes omtrent het geslacht van de baby als mama puistjes krijgt ;) .

Ik ben nu ruim 12 weken en bij mij begonnen de puistjes een week geleden spontaan. ? Ik zit helemaal onder. Schijnt vaker voor te komen. Niks aan te doen behalve een beetje huidverzorging. Het hoort erbij denk ik maar.

24+6 en nog steeds last van puistjes!!! Wel veel minder dan begin zwangerschap gelukkig! Ze zeggen vaak dat als je t hebt je een meid krijgt.. bij mij klopt dat :)

Ja herkenbaar! Zeker ik het begin van mijn zwangerschap ineens veel puistjes en onreine huid. Terwijl dat nooit een probleem was voor mij. Ik ben nu 33 weken zwanger en het gelukkig weer normaal geworden. 

Ik ben heel pril zwanger, normaal een baby huidje maar nu heel veel vooral dikke pijnlijke puistjes. In mijn geval waarschijnlijk m’N hormoonhuishouding die helemaal veranderd 

Terug
Bovenaan