puistjes

Sinds mijn zwangerschap heb ik last gekregen van puistjes op mijn rug,hals en gezicht. Ik maakte mij daar in eerste instantie niet druk om, omdat ik had verwacht dat dat na de bevalling snel zou verdwijnen i.v.m de zwangerschapshormonen. Maar nu, 5 weken na de bevalling, is er nog steeds niets veranderd. Ik vraag me af of ik de enige ben die dit probleem heeft omdat ik er nog nooit iets over gehoord of gelezen heb. Weet iemand misschien hoe dit komt, en of er manieren zijn om er van af te komen. Ik geef borstvoeding, dus het moet wel iets zijn wat niet schadelijk kan zijn voor mijn dochtertje.
Groetjes een puberige moeder.
 
Hoi!
Balen he, die pukkels. Als kersverse moeder wil je er toch ook een beetje fris en fruitig uitzien.
Ik merkte dat tijdens de zw.schap mijn huid ook erg slecht werd. Na d ebevalling is dat erg lang gebleven. Na een maand of 6 werd het rustiger. Helaas werd ik toen na 2 maanden weer ongesteld voor het eerst (ik geef ook bv dus dat duurde eventjes) en nu zie ik er ook helemaal niet meer uit. Ik slik natuurlijk vanwege de bv nog geen pil (ik slikte altijd de diane 35 voor de pukkels). Het enige is denk ik goed je huis verzorgen. Ik maak het schoon met clearasil en doe er een zachte verzorgende creme op. En niet peuteren...
Het zijn idd trouwens je hormonen, en het duurt ong. een jaartje voordat je echt ontzwangerd bent.
Groetjes, Ingrid mama van Mika (10 maandxen aan d eborst)
 
Terug
Bovenaan