Puistjes


Hoi,

Aanstaande woensdag ben 11 weken zwanger van ons 2de wondertje.
Normaal gesproken heb ik nooit last van puistjes.
Ons dochtertje is nu 21 maanden en van haar had geen last van puistjes.
Nu ontdekte ik gister een puistje in mijn gezicht en vanochtend weer 2 puistjes.
Op internet staat als je puistjes krijgt dan krijg je een meisje.
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik geen last van puistjes.
Het zullen wel fabeltjes zijn.
Nog meer mensen last van puistjes met de zwangerschap?
Vind het wel vervelend in mijn gezicht..maar camoufleer het wel met foundation.
We willen wel weten wat het word maar moet nog even een paar weken geduld hebben voordat we dat weten.
Als het maar gezond is.

Liefs
 
Ik had het de eerste 3 maand bij alle 3 de zwangerschappen. Mijn 1e is een zoon en mijn 2e is een dochter en nu weet ik nog niet wat het wordt.
Normaal heb ik gelukkig ook nooit last van puistjes maar merk gelijk aan mijn huid dat ik zwanger ben!
Gelukkig ging het bij mij naar de 1e 3 maand weg.

 
hier nog 1 met puistjes. Ben nu 5 maanden zwanger en heb nog steeds puistjes.. en wij krijgen een meisje.
Het zal er allemaal wel bij horen, vind het wel vervelend, maar ja beetje foundation er over heen, het is allemaal voor het goede doel :)
 
door de hormonen tijdens de zwangerschap kan idd je huid veranderen en vetter worden. dagelijks goed reinigen en regelmatig een peeling en een maskertje kan helpen.
 
Bij de eerste twee had ik regelmatig puistjes in mijn gezicht, deze zwangerschap helemaal niet. Alle drie meisjes.
 
Het zegt niks of het een jongen of meisje wordt als je puistjes hebt.Is inderdaad een fabel.
En ach een puistje meer of minder maakt toch niet uit.Gewoon camoufleren en lekker genieten van zwangerschap.
 
Had bij mn vorige zwangerschp vanaf week 5 puistjes op mn rug (heel veel) met 6 en halve week MK gehad en de puistjes waren vorige week bijna weg (*bijna 2 maand na MK) nu opnieuw zwanger dus verwacht ze snel weer terug te zien... Maar ik ben blij dat ik ze op mn rug had... mn zusje heeft haar hele gezicht er onder en kan me voorstellen dat dat niet prettig is. Het zou mij erg onzeker maken, vond ze op mn rug al niet fijn...
 
Terug
Bovenaan