Puistjes!

dag dames,

Even klagen! Ik zit een week voor mijn NOD en heb sinds vanmorgen 3 puistjes in mijn gezicht.
En een hele pijnlijke dikke plek op mijn voorhoofd, natuurlijk precies tussen mijn wenkbrauwen en dat wordt zeg maar gerust een PUIST.

Ik heb normaal nooit last van puistjes. Als ik er 2 per jaar heb dan is het veel. Had natuurlijk al op internet gezocht en het past bij de bekende zwangerschaps verschijnselen van de eerste 3 maanden.

Maar kan dat nu dan ook al?? een week voor je NOD? Maak je dan al zoveel hormonen aan dat je er puistjes van kan krijgen? moet zeggen dat ik de afgelopen 2 dagen met vlagen misselijk ben, maar trekt ook snel weer weg.

Ik ben zo bang dat het weer allemaal tussen mijn oren zit! pffff wat is het slopend elke maand opnieuw! En dan ben ik pas 7 mnd bezig!!

Nou dag dames!
Er zit niets anders op dan nog een week te wachten ben ik bang!

Liefs

Hey Nogeentje,

Het is echt balen he, al die klachtjes die toch niet echt duidelijk zijn. Ik heb morgen NOD en vorige week ineens ook een uitbarsting van puistEN in mijn nek en slapen. Nu is het allemaal weer weg. Ook ik denk dat het allemaal tussen mijn oren zit maar ja, om die puisten kun je dan weer niet heen, die zitten er echt :)

Succes de komende dagen, plan ze lekker vol, dat helpt (bij mij).

Liefs Mamamijn

het heeft met hormonen te maken, maar die heb je ook als je menstruatie er aan komt..;
uiteraard hoop ik voor je dat je zwanger bent.
ik krijg heel veel puistjes/uitslag in de zwangerschap.
het kan dus..

nog even afwachten..

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ik zou nog niet er te veel van uitgaan dat het raak is, dan valt het zo tegen als dat niet het geval is. Maaaaar het is wel anders dan anders.... Maar goed.
groetjes,
Ik duim mee
Elise

fijn om te lezen dat nog iemand puisten krijgt ...lees het niet zo heel veel en herken het ook alleen mijn kin zit er onder !! ook tussen mijn borsten verschijnen pukkels :s dacht komt door mijn eetbuien van af gelopen dagen ...

Moet je nog een week wachten voor testen ?
Wanneer is je nod ?

Liefsss

Terug
Bovenaan