Hoi,
Thijmen ligt nog steeds in het ziekenhuis ik heb ook echt geen idee wanneer hij weer naar huis mag omdat de artsen er (nog) niets over gezegd hebben. De onderzoekjes waren tot nu toe goed alleen blijft het wel een raadsel waar die onrust toch vandaan komt omdat Thijmen zoals het nu naar uit ziet toch een gezonde baby is en die eindelijk een beetje begint te groeien want zijn groei liep ook erg achter
(60 gram in 3 weken tijd) Ik kreeg de indruk dat hij de afgelopen dagen wel rustiger was geworden ik kreeg zondag maar liefst 5 heerlijke glimlachjes van hem maar vandaag vonden mijn man en ik hem toch weer wat onrustig, straks ga ik ook nog maar even bellen naar het ziekenhuis. Met mijn man gaat het gelukkig ook weer wat beter, hij is een heel stukje rustiger geworden en accepteert de situatie nu gelukkig alleen staat hij sceptisch tegenover hulp dat vind ik wel weer jammer. Via het ziekenhuis krijgen we morgen een gesprek met een maatschappelijk werker en mijn man houd niet van dat "psychologische gedoe" zoals hij dat dan noemt. Ik zie dat wel anders, een maatschappelijk werker is gewoon een klein onderdeeltje van een medisch team en zal advies geven hoe je met je huilbaby om moet gaan. We gaan morgen wel het gesprek aan en we zullen wel zien wat er uit komt, we missen ons mannetje wel heel erg en hopen dat we hem snel weer bij ons mogen hebben, zodra ik meer weet laat ik zeker weer van mij horen!
Groetjes,
Puk