Puk????

Hoi,

Thijmen ligt nog steeds in het ziekenhuis ik heb ook echt geen idee wanneer hij weer naar huis mag omdat de artsen er (nog) niets over gezegd hebben. De onderzoekjes waren tot nu toe goed alleen blijft het wel een raadsel waar die onrust toch vandaan komt omdat Thijmen zoals het nu naar uit ziet toch een gezonde baby is en die eindelijk een beetje begint te groeien want zijn groei liep ook erg achter
(60 gram in 3 weken tijd)  Ik kreeg de indruk dat hij de afgelopen dagen wel rustiger was geworden ik kreeg zondag maar liefst 5 heerlijke glimlachjes van hem maar vandaag vonden mijn man en ik hem toch weer wat onrustig, straks ga ik ook nog maar even bellen naar het ziekenhuis. Met mijn man gaat het gelukkig ook weer wat beter, hij is een heel stukje rustiger geworden en accepteert de situatie nu gelukkig alleen staat hij sceptisch tegenover hulp dat vind ik wel weer jammer. Via het ziekenhuis krijgen we morgen een gesprek met een maatschappelijk werker en mijn man houd niet van dat "psychologische gedoe" zoals hij dat dan noemt. Ik zie dat wel anders, een maatschappelijk werker is gewoon een klein onderdeeltje van een medisch team en zal advies geven hoe je met je huilbaby om moet gaan. We gaan morgen wel het gesprek aan en we zullen wel zien wat er uit komt, we missen ons mannetje wel heel erg en hopen dat we hem snel weer bij ons mogen hebben, zodra ik meer weet laat ik zeker weer van mij horen!

Groetjes,

Puk

Hoihoi,

Fijn dat het wat beter gaat met Thijmen.
En ook tussen jou en je man. Hopelijk levert het gesprek morgen wat op. Al zijn het maar wat richtlijnen waar jullie samen wat aan hebben, als Thijmen straks weer bij jullie is.
Hopelijk duurt dat niet meer zo lang.
Houdt ons op de hoogte en sterkte nog,

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie medeleven, Thijmen is dit weekend thuis gekomen en het huilen gaat dus gewoon verder. Morgen moeten we naar de kinderarts maar we denken dat er weinig gaat veranderen, medisch gezien is er niets mis met Thijmen maar hij is gewoon erg ontevreden! Vanmiddag ben ik een stuk met hem wezen fietsen ik heb nl. een maxicosydrager op de fiets zitten en dat vond hij wel leuk (gelukkig) maar hij blijft jengelig. Als hij zich een keertje verslikt met voeden begint hij gelijk te brullen en ook als er een vlieg langs zijn hoofd vliegt wordt hij helemaal panisch en gilt hij het uit, hij is zo gevoelig voor prikkels echt niet leuk meer. Ik krijg gezinshulp want ik weet gewoon niet hoe ik met hem moet gaan omdat hij echt nergens tegen kan, ik ken dit totaal niet van mijn eerste kind daar kon je bijvoorbeeld rustig staan stofzuigen in zijn kamertje en die sliep gewoon verder maar bij Thijmen hoef je dat echt niet te proberen! Ik zit al een Osteophaat te denken en die zal ik deze week eens bellen mischien kan hij alsnog behandeld worden want mijn man en ik vinden het moeilijk om van Thijmen te genieten terwijl hij echt wel gewenst is. Het is zwaar met Thijmen en ik hoop echt dat ik er over een paar maanden lachend op terug kan kijken maar nu kan ik wel janken.....Thijmen is nu gewoon geen leuke baby.

Groetjes,

Puk

hoi Puk,

wat vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden (natuurlijk ook gelukkig dat hij helemaal gezond is). echt rot als je van je eigen gewenste kindje moet zeggen dat het zo niet leuk is he.
nou ik wens jullie heel veel succes en hopelijk brengt de gezinshulp uitkomst.

gr floor

Hoi Puk,

ik begrijp je heel goed! Onze zoon is erg onrustig, huilt veel, kramp en spugen. Soms ben ik ook niet blij met hem, twijfel ik er aan of we wel een tweede kindje moesten nemen (sorry voor deze term). Ik vind het ook erg moeilijk om te genieten! Daar schaam ik me erg voor. Je bent dus echt niet de enige!!!!

Gelukkig is het niet zo erg als  in de door jou beschreven mate. We hebben wel  een afspraak gemaakt bij een osteopaat (zie mijn net geopende topic). Ik hoop dat het gaat helpen!

Als ik jou was zou ik ook een afspraak maken. Baat het niet dan schaadt het niet!
(en een groot deel van de zorgverzekeraars vergoeden (een gedeelte van) de kosten)

Veel succes!!

Terug
Bovenaan