@Puk

A

Anoniem

Guest
Hoi puk
Ik vroeg mij eigenlijk af hoe het nu met de kleine ging. Ben je nog naar de osteopaat gegaan en heeft het geholpen, of iets anders?
Gaat het al beter. Ik hoop het wel.
Gr. mamajo.

Hoi mamajo,

Lief dat je aan mij denkt! Ik ben nu 2 x met Thijmen naar de osteopaat geweest en ik heb het idee dat het hem wel goed doet dus ik wil zeker nog wat sessies doen alleen die osteopaat is zo moeilijk bereikbaar en dat vind ik wel weer een  nadeel maar goed dat is op te lossen door naar een  andere te gaan. Morgen moet ik weer naar de diëtist met Thijmen maar dat loopt op zich wel aardig,  hij kan tegen wortel, broccoli, peer, appel, banaan en pompoen. Elke week proberen we iets nieuws wat wel spannend is want je weet nooit hoe hij gaat  reageren. Hij heeft wel erg last van eczeem wat maar moeilijk onder controle te krijgen is ook het vinden van de juiste verzorgingsproducten is moeilijk. Momenteel ben ik met Weleda Baby aan de gang maar ik vind  zijn huid nog niet erg opknappen het blijft droog en schilferig ook heb ik Eczefleur van Bloem gebruikt maar ook hier niet voldoende resultaat mee behaald. Dus als iemand tips heeft????? Nu is mijn oudste van ruim 2 jaar vreselijk opstandig, hij heeft enorme driftbuien, gilt, krijst, pakt spullen van Thijmen af etc. Ik heb het er echt moeilijk mee en ben al weer vele huilbuien verder, er zijn echt dagen dat ik er geen gat meer in zie en dan voel ik me echt een slechte moeder. Ik probeer  maar leuke dingen te plannen en af en toe wat tijd voor mijzelf te nemen om de batterij weer een beetje op te laden en mijn werk is op dit moment goede afleiding. Als ik in de auto naar mijn werk rij dan geniet ik ondanks de file's van het alleen zijn, nooit  gedacht dat ik de file's nog eens zou gaan waarderen!  Eind juni gaan we 11 dagen naar Menorca, ik hoop dat ik daar een beetje van opknap want ik ben echt super depri van het  intensieve zorgen voor een driftige peuter en een baby.

Groetjes,

Puk      

Hoi Puck
Gelukkig gaat het met Thijmen iig al wat beter, maar wel vervelend dat die osteopaat moeilijk bereikbaar is. Inderdaad, ga dan maar naar een ander. Vwb die eczeem, mijn jongste dochter heeft ook last van een hele droge huid tot bijna eczeem toe. Ik gebruik zelf Vaseline bodylotion voor baby's en dat helpt bij haar het beste.   Verder heb ik ook last van een opstandige peuter en daar word ik enorm chagerijnig van, wat dan ook weer niet helpt en kortom dan is de hele dag niet zo gezellig is. Maar goed het zal wel weer een fase zijn.. Ben erachter dat ik met een spelletje bij haar heel ver kom. Zo van: Fiene moet je plassen.. Nee... Dan gaat mama eerst. Nee, ik ga eerst zegt ze dan.
Of Fiene we gaan  daar heen, Nee.. ! Dan gaat mama eerst Of dan is mama sneller dan jij. Nee, ikke eerst. Dat lukt meestal wel, maar  soms vergeet ik het wel eens en dan denk ik grrrr.... hoe krijg ik haar wel zo ver???
Komend weekend gaan manlief en ik een weekend naar Parijs, heerlijk.! Maar ik zal toch ook wel weer blij zijn als ik de kids weer zie..
Ik wens je heel veel sterkte met je kids en dat Menorca een heerlijke oplader mag zijn
Gr. Mamajo

Hoi Mamajo,

Lekker een weekendje Parijs! Geniet er maar van hoor en nu het eindelijk een beetje lente wordt is het heerlijk vertoeven in Parijs! Ja dat heb ik hoor, afgelopen weekend was Justin bij zijn oma en dan mis ik hem ook weer ondanks hij niet de makkelijkste is. Vandaag heb ik een rustige dag gehad met de jongens en een heerlijk zonnetje erbij dan voel ik me ontzettend rijk! Het gaat met ups en downs en dat driftige dwarse peuteren gaat ook weer voorbij vertelde mijn moeder vandaag en zij kan het weten, ze heeft 3 opstandige peuters, kleuters en pubers groot gekregen dus ons zal het ook wel lukken! Ik ben in ieder geval blij te lezen dat jij er ook behoorlijk chagarijnig van kunt worden dat geeft wel een stukje bevestiging dat ik niet de enige moeder ben die er af en toe helemaal dol van wordt! Geniet van je "kids vrije"( ze zijn in gedachten altijd bij je) weekendje in Parijs.

Groetjes,

Puk

Hoi

Ik reageer even over het eczeem
Heb zelf vroeger heel erg eczeem gehad en toen moest ik altijd zemelenbad gerbuiken.
Dat werkte bij mij heel goed
Het is te koop bij kruitvat en is een wasgel.
Het ruikt natuurlijk niet zo lekker dan zwitsal enz.
Maar zeker het proberen waard.

Succes.

Groetjes MArianne

Terug
Bovenaan