Hoi mamajo,
Lief dat je aan mij denkt! Ik ben nu 2 x met Thijmen naar de osteopaat geweest en ik heb het idee dat het hem wel goed doet dus ik wil zeker nog wat sessies doen alleen die osteopaat is zo moeilijk bereikbaar en dat vind ik wel weer een nadeel maar goed dat is op te lossen door naar een andere te gaan. Morgen moet ik weer naar de diëtist met Thijmen maar dat loopt op zich wel aardig, hij kan tegen wortel, broccoli, peer, appel, banaan en pompoen. Elke week proberen we iets nieuws wat wel spannend is want je weet nooit hoe hij gaat reageren. Hij heeft wel erg last van eczeem wat maar moeilijk onder controle te krijgen is ook het vinden van de juiste verzorgingsproducten is moeilijk. Momenteel ben ik met Weleda Baby aan de gang maar ik vind zijn huid nog niet erg opknappen het blijft droog en schilferig ook heb ik Eczefleur van Bloem gebruikt maar ook hier niet voldoende resultaat mee behaald. Dus als iemand tips heeft????? Nu is mijn oudste van ruim 2 jaar vreselijk opstandig, hij heeft enorme driftbuien, gilt, krijst, pakt spullen van Thijmen af etc. Ik heb het er echt moeilijk mee en ben al weer vele huilbuien verder, er zijn echt dagen dat ik er geen gat meer in zie en dan voel ik me echt een slechte moeder. Ik probeer maar leuke dingen te plannen en af en toe wat tijd voor mijzelf te nemen om de batterij weer een beetje op te laden en mijn werk is op dit moment goede afleiding. Als ik in de auto naar mijn werk rij dan geniet ik ondanks de file's van het alleen zijn, nooit gedacht dat ik de file's nog eens zou gaan waarderen! Eind juni gaan we 11 dagen naar Menorca, ik hoop dat ik daar een beetje van opknap want ik ben echt super depri van het intensieve zorgen voor een driftige peuter en een baby.
Groetjes,
Puk