pukkels en afscheiding......?!?!?!

Hey meiden,

Ben aanstaande dinsdag 32 weken en k heb me daar nu ineens last van pukkels en meer afscheiding. Bij Senne was dat een voorbode van de bevalling, alleen was dat pas met 36 weken! Hebben jullie er ook last van?

Liefs Janne

Hoi Janne,
Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap al last van meer afscheiding dan normaal, dus herken het niet.
In het begin had ik ook wat meer pukkels, maar die zijn nu weer verdwenen.
Ik ben nu 34 weken+1 dag.
Hoop voor je dat de kleine nog een paar weekjes wacht.
Liefs, Petra.

Afscheiding heb ik ook constant wel veel gehad maar de laatste paar weken heb ik wel wat meer last van pukkeltjes.

Ik hoop niet dat dat een voorbode is.....

Groetjes!

Hai Janne,

Ik ben nu vandaag 32 weken, en ik heb net als peet heel de zwangerschap al meer afscheiding als normaal... Soms wat meer als de ene keer.. maar pukkeltjes heb ik geen last van, ben ook voor het eerst zwanger dus kan het ook nergens mee vergelijken..

Hoop voor je dat de kleine nog even in mama's warme buik blijft..

Liefs

Pukkels komen en gaan hier. Gelukkig zijn ze niet erg, maar de mate verschilt dus. En afscheiding heb ik ook wel meer. Maar ik meen te weten dat dit heel normaal is in de zwangerschap.

groetjes

Hey allemaal,

Thanks voor jullie reacties! Ik voel mezelf soms ineens zo onzeker! Nu gaat het wel beterder met de pukkels en de afscheding is ook minder geworden. Wel heb k het idee of ik op de beeb zit :) volgens mij is het ingedaald!

Liefs

hoi ik ben helemaal nog nieuw.. ben in verwachting van mijn eerste kindje maar ik heb sinds een paar weken ook meer afscheiding en in plaats van pukkeltjes heb ik last van rode vlekken in mijn gezicht en hoop niet dat die afscheiding een voorbode is.. de kleine mag nog wel even blijven zitte

Terug
Bovenaan