pukkels rond mijn ovulatie?

Hallo!
Hier weer eens een berichtje van mij.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel last van pukkels. Ik krijg het idee dat dit rond mijn eisprong het ergst is. Herkennen jullie dit? Voorheen dacht ik altijd dat dit vlak voor je menstruatie was, maar dat blijkt bij mij dus niet zo te zijn. Vooral mijn schouders, rug en decollete moeten het ontgelden. Dit vind ik echt een minder leuke kant van het zwanger willen worden!

Groetjes,
Femke
25 jaar, ronde 8

hey femke,
ik heb het zelfde probleem, ben terug in puberteit ofzo.
hatelijk, maar je kunt er niets aan doen denk ik.
hoop dat het over is als ik zwanger ben.(misschien dat je daar aan kunt zien)

groetjes grace
26jaar-ronde 10-met pco(deze maand eerste keer clomid)

Hoi Femke,

Ik ben ook 25, ook ronde 8 en ook onder de pukkels...  Lekker herkenbaar dus!

Ik ben rond mijn 15e begonnen met de Diane35 pil tegen de acne op mijn rug, en het was helemaal weg. Toen ik dus 8 mnd geleden met de pil stopte, kwam het net zo hard weer terug. Ik heb het voornamelijk op mijn rug en in mijn nek. Ook langs de randen van mijn gezicht (tja, gek he) is het een weelderig landschap....

Ik weet wat je voelt... het is een nare bijkomstigheid van het stoppen met de pil, maar je weet waar je het voor doet!!!

Mijn zus had trouwens voor en tijdens haar zwangerschap ook veel last van pukkels, maar die is er nu (een jaar na de bevalling) helemaal van af! Het duurt dan idd nog een tijdje misschien, maar het is wel een goed vooruitzicht!!

Veel succes en ik hoor wel hoe het afloopt..

Groetjes!!

Help!! Ik ook. Vooral op decolleté: heel erg veel. Voorheen ook Diane pil.
En ik ga trouwen in een strapless jurk: dus ik ben er niet blij mee.
Maar ja...

Volgens mij is het rond de eisprong door oestrogeen op zijn ergst, klopt helemaal!!!

Yeps, ook voor mij heel erkanbaar. Slikte ook de Diane pil en nu ik daarmee gestopt ben zit ik er helemaal onder, de pukkels dan. Ik heb het niet alleen rond mijn ovulatie, maar echt altijd. Het valt iedereen in mijn omgeving ook op, krijg reacties of ik zwanger ben en of ik de pil wel slik.
Niets aan te doen nu, het moet maar even zo. Hopelijk loopt het resultaat hier straks wel rond!

Groetjes Natas

Hallo,

Ik herken je probleem heel duidelijk. Ik heb 10 jaar de diane 35
geslikt en sinds maart dit jaar gestopt. Ik kreeg na 2 maanden steeds
meer pukkels overal (gezicht, rug, decollete). Daarnaast heb ik overal
meer haargroei.Herkennen jullie dit ook??

Helaas kunnen we er niet veel aan doen. Mijn man zegt ook: als je
dadelijk zwanger   bent, dan neem je die pukkels voor lief en er
zijn andere zaken die belangrijker zijn.Dit is natuurlijk wel waar.
Maar leuk is anders.

Groeten, Miranda

Goh een eyeopener!!! Nu je het hebt over meer haargroei!! Ik heb idd meer haar op mijn benen  en nu weet ik waar het van komt!!

Weer wat geleerd vandaag haha

Groetjes Tjitske

Terug
Bovenaan