pukkels

Ik heb even een vraagje.... ik ben sinds een aantal maanden gestopt met de pil en volgens mij is mijn hele hormoonhuishouding in de war! Mijn cyclus is steeds ontzettend lang. En ik heb ontzettend last van puistjes! Het lijkt alsof ik weer in de puberteit zit!!! Wie heeft hier ook last van?
 
Ik gebruik sinds begin februari de pil niet meer en heb sinds 3 weken ongeveer ineens flink last van puistjes! Echt verschrikkelijk hoor. Ik heb clearasil gekocht om dagelijks mijn huid goed te reinigen en het is wel wat minder geworden. Groetjes, Bianca.
 
Ik ben ook al aan de clearasil en elke dag aan het stomen, maar het wil allemaal niet echt helpen... Ach je moet het er dan maar voor over hebben, met liefde!
 
Clearisil helpt niet, want het is een hormonaal probleem. Juist niet te veel of hard schoonmaken, dan maak je de huid structureel kapot.
Remedie is weer aan de pil (maar dat zal niet de bedoeling zijn ;) of buitenlucht cq de zon (ook weer niet overmatig).
 
Ja, ook ik heb veel meer last van puitsjes/vette huid gekregen na het stoppen met de pil.
Je moet inderdaad oppassen met te agressieve middeltjes. Je huid kan je het beste goed schoonhouden met milde producten en een zonnebankje zo nu en dan....
Succes!
 
Ik ben in november gestopt en heb tot aan mijn miskraam in februari helemaal onder gezeten. Nu heb ik nergens last meer van dus kennelijk toch weer iets verandert in mijn hormonenhuishouding.
 
Hoi, ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Na een redelijk regelmatige cyclus bleef mijn menstruatie ineens uit. Dit heeft bijna een jaar geduurt. Nu heb ik sinds twee maanden weer een menstruatie. De arts zegt dat het inderdaad aan de pil ligt dat je hele cuclus in de war is. Dit zal bij jou ook het geval zijn. succes!
 
Terug
Bovenaan