pukkels!

Hoi meiden,

zijn er nog meer meiden die, onder invloed van de veranderende hormonen, last van pukkels hebben...... bah. Ik moet er wel bijzeggen dat ik toen ik aan de pil was de Diane pil slikte (anti-acne). Maar ik was natuurlijk al een tijdje gestopt met de pil en heb nu pas weer last van pukkels.

Verder voel ik me toppie en ben helemaal blij, maar je moet toch wat te klagen hebben hè
Bekende kwaal?

liefs
Astrid

Hoi Astrid,

Zeer herkenbaar! Ook ik slikte de Diane-pil en toen ik stopte met de pil veranderde mijn huid al. Maar toen ik net zwanger was zag ik er niet uit. Het wordt nu wel minder (gelukkig) en hopelijk blijft dat ook zo. Ik moet ook zeggen dat ik het erg goed schoonmaak elke dag.

Groetjes, Cindy

Hoihoi,

Ook ik heb last van pukkels. Geen gezicht. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik het lang zo erg niet. Ik heb ook het idee dat mijn huid helemaal droger is dan anders, heb ook last van jeuk als ik geen bodylotion gebruik. Ach, het gaat vast allemaal weer over, maar zoals ik al zei, ik vind het geen gezicht.

Groetjes,

Suus

Hoi!

hahahaha, ik heb geen last van pukkels maar wel van uitslag in mijn gezicht.
Alsof ik in de brandnetels heb gezeten met mijn gezicht! Het jeukt en is rood.
Ook niet fijn.

Nou ja, tis allemaal voor een goed doel. En er moet toch wat te klagen zijn.
Anders wordt die roze wolk wel heel ROZE!

Hihihi, sterkte met je pukkels!

Liefs, Billie

Het is bij mij niet zo zeer dat ik last heb van pukkels. Wel heb ik die keren dat ik dan een keer overgeef de bloeduitstortingen in mijn gezicht staan. Die trekken wel weer weg, maar ik moet zeggen ook daar wordt je niet echt knapper van.

Claudia

Ik heb er niet zoveel last van, maar wel iets meer dan normaal. Ik heb nu af en toe een pukkel, terwijl ik dat normaal dus niet heb.
Een bakerpraatje daarover is trouwens dat je meer last hebt van je huid als je zwanger bent van een meisje! Ik heb het verschil nooit gemerkt, maar wie weet...

Groetjes, Michele (18+3 van de 3e)

Ik heb ook last van pukkels, ik krijg d'r niet zoveel maar af en toe een hele grote.
En heb inderdaad ook gehoord dat het te maken zou hebben met het feit dat wij een meid krijgen. Een kleine dame schijnt alle schoonheid uit haar moeder te trekken waardoor je dus een slechte huid zou krijgen  ..
I love baker-praatjes

Groet,
Anne

Terug
Bovenaan