pukkels

hebben jullie ook zo'n droge en pukkelige huid gekregen sinds de zwangerschap ? ik heb normaal geen pukkels en zit nu helemaal onder .........

nou die mv van de echo raffelde ons echt af en momende alleen in zich zelf ze heeft alleen even gezegt nou dit is de baby dit het vruchtzakje en het hartje klopt hier heb je de foto's ......................kon wel janken had me er zo op verheugd

( kan nu ook wel overal om janken als ik eerlijk ben ha ha ha )

Hoi,

Dat met de vevelende vk komt me heel bekend voor,bij mijn eerste zwangerschap heb ik een echo in het ziekenhuis gehad en dat was echt een zuerpruim kreeg een inwendige echo en die deed zoveel pijn ze duwde dat dind zo hard naar binnen,ik heb een paar weken later en miskraam gehad,weet niet of het daar mee te maken heeft gehad,maar dacht er wel steeds aan.

Bij de tweede zwangerschap heb ik gezegd ik wacht wel wat langer met een echo dan hoef ik die inwendige echo niet te laten doen.

Nu krijg ik volgende week hoop ik ook weer een echo van ons tweede kindje.ben benieuwd!!!!

Wat pukkels betreft heb ik geen last van wordt alleen helemaal lek gestoken door de muggen,gelukkig jeuken ze niet.

succes verzorg je huid maar goed.

gr

Terug
Bovenaan