Pukkeltjes 6 week.

Geef je bv? Mijn zoontje is ondertussen 12 weken en die heeft nog regelmatig (veel) last van pukkeltjes in zijn gezichtje.. Volgens het cb is dat van de hormonen die hij via de bv binnenkrijgt...

Wat een mooi meisje heb je!
Dat werd bij mij ook gezegd dat het van de bv kwam, maar toen ik gestopt ben met bv had ze ze nog steeds.
Het kan ook gewoon van de hormonen zijn die ze nog bij zich draagt van in je buik te zitten.
Ik kreeg toen het advies om het goed vet te houden.
Dit is mijn dochtertje toen ze ook ong. 6 weken was; zoals je ziet, heeft ze ook van die pukkeltjes.
Ze is nu 10 mnd en heeft nog steeds een klein beetje van die pukkeltjes op haar wangen.

Succes,
Sil

Hoi,

Mijn zoontje heeft het ook. Het lijken net puistjes. Het komt niet door de borstvoeding, want ik geef geen borstvoeding. Het komt doordat je baby moet wennen aan de eiwitten die in de melk zitten (dat is mij verteld). Het kan absoluut geen kwaad. en het verdwijnt vanzelf weer. Mijn zoontje kreeg het ook met ongeveer 6 weken. Hij is nu 11 weken en het is bijna over.  

Mijn zoontje van 4 maanden heeft ook nogsteeds pukkeltjes op zn wangen
De ene keer is het erger dan de andere keer
Soms van die ontstoken bultjes met n geel kopje
Het blijft wat schraal als ze weg zijn
Tips om er iets op te smeren?
Hij krijgt hypo-allergene voeding....

Hoi,

jij bent toch van septemberforum? heet jouw dochter ook Noa maar dan met een h?
In elk geval... ik ga morgen naar de dokter voor dit "probleem"
3 weken geleden begon het bij Noa in haar gezichtje en donderdag begon het ook in haar nek, de ergste roodheid is weg maar de pukkeltjes blijven. Soms heeft ze het ook o haar billen...
Mij was ook verteld dat het van mijn hormonen kwam, maar het zijn er zoveel.

Morgen dus naar de dokter, ik zal wel laten weten wat zij zegt!

Terug
Bovenaan