Pukkeltjes op tepels

A

Anoniem

Guest
Hoooooi,
ik ondekte gistere avond opeens allemaal pukkeltjes op mijn tepels, mijn vriend had ze ook nog niet eerder gezien. Nou heb ik wel ff gegoogled maar het kan een zwangerschapskenmerk zijn maar daar reken ik ff niet op,ivm onregelmatige cyclus enz. mijn vraag was of jullie er ervaringen mee hebben? Hopelijk wordt mijn bericht niet weer 2 x geplaatst wat een gedoe zeg elke keer hier! x

en ja hoor weer 2 keer.... inderdaad wel een gedoe iedere keer. het kan inderdaad een zwangersschap kenmerk zijn, ik had dat ook, in deze ronde weet niet precies meer wanneer. mijn NOD is morgen

en ja hoor weer 2 keer.....gedoe hoor. ik heb ook wel gelezen dat dit zwangerschapsverschijnselen zijn, heb ze ergens deze ronde ook gehad. morgen heb ik mijn NOD.

en ja hoor weer 2 keer.....gedoe hoor. ik heb ook wel gelezen dat dit zwangerschapsverschijnselen zijn, heb ze ergens deze ronde ook gehad. morgen heb ik mijn NOD.

Oke, nou ben benieuwd dan of je zwanger ben... mijn nod is erg onduidelijk omdat ik net gestopt ben met de pil. Heb d eerste weken na mijn ongesteldheid tussentijds een beetje bloed gehad en daarna heel lang niets. na bijna 2 maanden werd ik weer ongesteld maar een heel klein beetje maar 2,5 dag en heel weinig en donker bloed. Had nu wel dunne afscheiding die reukloos was en vlokkig.... symptomen van eisprong? We zien wel.. ik wacht ff af en bel anders wel de ha. vind elke keer testen ook zo duur worden :( x

Terug
Bovenaan