pukkeltjes

A

Anoniem

Guest

Hi,

Ik heb afgelopen donderdag een zwangerschapstest gedaan en jaaaa... IK BEN ZWANGER!!!
JOEHOEEEEEE!!!
Maar ik had al vermoedens. Ik had pijnlijke borsten, menstruatie bleef uit, en ik was (ben nog steeds) veel moe maar het aller ergste is dat ik heel veel pukkels heb. Mijn badkamer staat echt vol met smeerseltjes maar wat ik ook probeer... Niets helpt  Hebben jullie hier ook zoveel last van gehad? En weten jullie wat ik moet gaan gebruiken en trekken deze pukkels nog weg?

Groetjes van een toekomstige moeder.

Hoi !

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Ik heb in het begin ook veel last gehad, terwijl ik dat normaal gesproken niet heb. Ik heb van Vichy tonic en creme van de serie Normaderm aangeschaft. Misschien komt het niet daardoor maar het is wel over gegaan en ik vond het lekkere procucten.
Ben nu in week 18 aanbeland en mijn huid is nu alweer een tijdje rustig.

Toen ik mijn zwangerschap bekendmaakte en vertelde van die pukkels zeiden veel mensen dat het dan wel een meisje zou worden! Ik geloof er niet in, in die bakerpraatjes, jij?
Over 3 weken krijg ik een echo en dan weten we het geslacht, dan maar afwachten of het praatje klopt?!!!

Succes, groetjes Ptra

Hoi,

Ik heb veel last van acne. Ik ben altijd aan de pil geweest en daarom heb ik er nooit last van gehad, maar toen ik zwanger wilde worden moest ik natuurlijk stoppen met de pil. Sindsdien kwamen de pukkels hevig terug.

Ik ben daarvoor lotion en tonic van Louis Widmer gaan gebruiken. Als je dit 2x per dag gebruikt helpt het redelijk.

Verder heb ik ook nog positief bericht, want ik ben nu 18 weken zwanger en mijn pukkels trekken allemaal weg.

Dus even doorzetten maar!!

Groetjes.

Hallo,

Gefeliciteerd met jouw zwangerschap.

Mijn ervaring met pukkels..... Bij  mijn 1e  kindje was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en had ook erg veel last van puistjes, terwijl ik dat nooit het gehad.
Ik heb dat mijn gehele zwangerschap gehouden, maar heb er ook niks tegen geprobeerd te doen. (het is trouwens een meisje geworden over bakerspraatjes gesproken!)

Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje. Deze keer was het na 5maanden pas raak.
Toch had ik direct na het stoppen met de pil al extra last van puistjes.
Dus ik denk dat stoppen met de pil misschien meer te maken heeft met puistjes dan de zwangerschap (bij mij tenminste).

Succes met de verdere zwangerschap!

Groeten mama Saskia

Hallo,

Ik heb er bij mijn vorige twee zwangerschappen nooit last van gehad. Nu met mijn derde zwangerschap heb ik het op mijn rug. Die bakerpraatjes daar geloof ik niet in. De eerste twee waren meiden en nu is het toch echt een jochie!

Groetjes Nova

Hoi,

Gefeliciteerd!

Er bestaat maar 1 wondermiddel bij mij tegen pukkeltjes/puistjes en dat is......
WATER!!!! Liters water!!!
In het begin van mijn zwangerschap had ik ook last van pukkeltjes/puistjes. Maar dat kwam daardat ik geen druppel water kon zien, vanwege de misselijkheid! (voor mijn zwangerschap dronk ik zo'n 2-3 liter water per dag!). Mijn huid werd steeds slechter en slechter en ik kwam ook aan. Omdat ik geen water meer lust ging ik sapjes en frisdranken drinken. Na ongeveer 4/5 maanden kon ik weer fatsoenlijk water drinken (thank god!). Sindsdien? 2-3 liter water op een dag! Wel moet je vaak naar de toilet . Maar ik kreeg echt een gave huid voor terug, omdat water de boel in je lichaam reinigt.

Misschien helpt dit ook bij jou? Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Loekie
34w5d

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja de pukkels zijn duidelijk van de hormonen en is daardoor volgens mij niet zoveel tegen te doen.
Ik hadvan mijn zoon ook ontzettend veel pukkels en puisten ook op mijn wangen en wenkbrauwen.............voelde mij echt een mega puber!

Groetjes Lillian

Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik momenteel een foamer en creme van douglas (eigen merk) Tot nu toe vind ik dat product nog lekker maar goed.. Of het allemaal echt helpt. Het blijven toch mijn hormonen. Ik drink ook veel water maar ik denk niet genoeg om mijn gezicht goed te reinigen en nog meer water krijg ik gewoon niet weg  Ik probeer het zo veel mogelijk te negeren.. die pukkeltjes in mijn gezicht en gewoon te genieten van mijn zwangerschap en dan hoop ik maar dat het weg trekt.

Groetjes

Terug
Bovenaan