Pukkeltjes.

liekealice

New member
Hallo dames,
Jake heeft enorm veel pukkeltjes zijn hele gezicht zit onder de witte punten. Nou heeft het CB gezegt dat dit gewoon erbij hoort en dat ik hem niet meer met olie in bad mag doen. Probleem is hij heeft zo'n droge huid dat ik eigenlijk altijd olie in zijn badje doe heeft iemand ervaring met die pukkeltjes en wat ik het beste kan doen?
 
VOlgens mij die balmeul (ofzoiets) Olie mag altijd, is goed voor de huidjes van de baby's.

Maud had ook heel veel pukkeltje (baby acne), maar das heel normaal, is nu zo goed als weg, maar heeft er toch wel een aantal weken gezeten. Verder moet je eigenlijk niets aan die pukkeltjes doen.

DIe witte punten heeft ze vanaf haar geboorte al, maar daar maak ik me ook niet echt druk over.
 
Hoi Hoi,

Die pukkeltjes en witte puntjes zijn echt heel normaal. Lana heeft er een paar.
Ik heb altijd ZEMELENbadje van het kruidvat gebruikt bij mijn kinderen. Dit hielp echt heel goed tegen de droge huid. Tegenwoordig hebben ze dit ook opgenomen in het assortiment voor baby's. Mijn kinderen hadden altijd een hele droge huid. Ik gebruik het nu ook weer voor mijn dochtertje.
Wellicht heb je er wat aan.
Succes.

Groetjes.
 
Vigo heeft het ook, volgens de arts zijn het bultjes vanwege mijn hormonen, ik geef borstvoeding en het zou met een week of 8 over zijn.

xx Kirsten
 
Ja is inderdaad heel normaal! Onze Vigo heeft het ook en Tymo heeft het ook gehad als baby gehad. Mijn ervaring is dat als je er niet aan zit en niks op smeert, ze het snelste over gaan.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan