puky 3-wieler

hoi meiden

vandaag heb ik samen met bram een puky 3-wieler gekocht en hij vindt het helemaal geweldig......
ik had eerst een 3-wieler van cars gezien maar hier zat bram   jiet zo mooi stevig op en het meeste was van plastic dus ook niet zo stevig
toen zette ik hem op een puky 3-wieler en hij zat er meteen zo mooi op en vond het helemaal geweldig dus die heb ik maar genomen
toen meneer vanmiddag lekker lag te slapen ben ik aan het sleutelen gegaan om hem in elkaar te zetten en jaja echt waar, ben een uur bezig geweest want kan eigenlijks niet zo goed een tekening lezen maar het is gelukt want ik wou lekker vanmiddag dus met bram naar buiten toe op de 3-wieler........
hij heeft er echt van genoten en liet zich heerlijk drukken maar als ik stopte was het hek van de dam want meneer wou doorrijden natuurlijk.....
GEWELDIG!!!!!!!

tja en er zelf afstappen is geen probleem......

liefs ilona

Wauw! Dat ziet er gaaf uit!

Ik kan me voorstellen dat hij er niet meer vanaf wou haha.

1 vraagje: draaien de trappers mee als je hem duwt of kun je die ook vastzetten?

groetjes Tamar

deze trappers draaien mee maar puky heeft er ook een waarvan je de trappers en stuur kan vast zetten maar die was mij te duur, koste €90.-
deze zadel is wel verstelbaar naar achteren dus met drukken raken de trappers hem niet en door de stevige stang kun je ook het voorwiel ietsje omhoog laten komen met drukken en da draaien de trappers niet

thanx voor de tip!!!!
bij de speelgoedzaak zeiden ze tegen mij dat dat plankje alleen maar kon als je de trappers vast kon zetten maar via deze link kwam ik erachter dat het wel wilde en heb dus zo'n plankje gehaald net en idd wil het wel
echt super bedankt voor de tip!!!!!

liefs ilona

Terug
Bovenaan